Notebook.

16:25

Pošto ste u ovom postu komentarisali rokovnik, mislila sam da bi bilo lepo da vam pokažem još neke svoje rokovnike i notese. Sestra i ja volimo i skupljamo rokovnike i notese, neke koristimo, a neke čuvamo.
Jer neki su previše lepi da bi se škrabalo po njima. 
Ovo je samo delić kolekcije i mogu vam pokazati i ostatak.
A pošto rokovnika nikad dosta već imam spisak nekih zanimljivih koje bih volela da kupim.
Da li volite rokovnike ?
 I volite li uopšte da zapisujete stvari ili ih zapisujete u telefon?






Kisses,
M.

You Might Also Like

11 коментара

  1. Prvi je najbolji :)

    ReplyDelete
  2. meni je ovaj s pačićem premeden *.*
    ma volim ih, uvjek se nečeg treba sjetiti, ne zaboraviti, a najlakši način za to je - zapisati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. Jeste, pametan pise.. :)

      Delete
  3. meni su ova dva na drugoj slici preslatka :) ja imam isto dosta rukovnika i pišem u njih, ali zapravo me živcira što svaki ispišem do pola i onda kupim drugi i krenem u taj drugi pisati i sad u zadnje vrijeme sam počela ih skupljati dok ne smislim kako ih pametno iskoristiti, jer ne volim polovično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) E i ja imam cesto taj problem, da nikad ne ispunim do kraja rokovnik i samo predjem na drugi...

      Delete
  4. Oooo da, rokovnika nikad dosta :D Svi su divni :)

    ReplyDelete