Bookworm.

12:51

Kad god idem kući smatram to malim odmorom. Idem na malo putovanje, na kojem ću da se odmorim od obaveza, ustajanja rano ujutru, spremanja ručkova i spremanja stana.
Na tom mini odmoru volim i da pročitam neku knjigu ili barem započnem, jer inače nemam puno vremena da se posvetim čitanju ničeg drugog osim knjiga i skripti sa faksa.
Ovog puta sam želela da pročitam "Žudnju za životom" od Irvinga Stouna.
Tu knjigu imam inače, ali je trenutno pozajmljena nekome na čitanje, pa sam se zadovoljila istom tom knjigom iz gradske biblioteke.
Ako vas zanima o čemu se radi u toj knjizi, možete pogledati ovde.


jewelry : rings&tings ; shirt : vintage ; bag : david jones ; jacket : retro jeans.


Kisses,
M.

You Might Also Like

26 коментара

  1. Uzivaj kod kuce! I meni se cita nesto ali ne mogu ovdje nista naci :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost vratila sam se već za Beograd, ali uživala sam koliko sam mogla.. :)

      Delete
  2. cool outfit :D
    i meni nedostaje vremena za čitanje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. :) To je nešto što mi najviše nedostaje.

      Delete
  3. Superkjut :)

    Check out my latest posts on Venoma's fashion diary
    XoXo Venoma

    ReplyDelete
  4. I enjoyed this post a lot! So lovely.


    Anyway, maybe you want to follow each other on the following accounts? If you do follow me please let me know so I can follow you back asap. Thanks in advance!

    Facebook, Bloglovin and Instagram @kennydaily



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  5. Kod kuce je najlepse. Naocale su odlicne.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  6. Super kombinacija, slicice su odlicne :)

    ReplyDelete
  7. Divno! Boja kosulje mi je jako lepaa! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, jako volim ovu kosulju, to je mamina stara.. :)

      Delete
  8. Gde je jakna kupljena? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupljena je u Fashion Park Outletu u Indjiji.. :)

      Delete
  9. Obozavam citati knjige, ali je tesko naci vrijeme za to. Kao nagradu za polozen ispit sam kupila sebi knjigu i uzela mali odmor, od strucne literature, da uzivam u citanju! Kosulja je divna! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja sebe nagradjujem! :)
      Hvala. ;)

      Delete
  10. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress