I will always love you.

14:42


Svaki put mi je teško da počnem da pišem neki post, a ovaj posebno. Ne znam šta bih napisala, jer sve što mi padne na pamet, mislim da je premalo. 
Pre mesec dana ugasio se jedan život. Život jedne od meni najbitnijih žena na svetu. Umrla je moja nana. 
Žena koja me je vaspitala, žena pored koje sam odrasla, žena sa kojom sam provela svoje detinjstvo, žena koja me je naučila da kuvam, da mesim, da pravim najlepše lepinjice na svetu. Žena na koju, iz godine u godinu, ličim sve više. Žena koja je bila sve samo ne dosadna, žena koja je imala posebne fore, žena koja je koristila posebne izraze, pošalice i imala specijalne fazone protiv uroka. Žena koja je volela da gleda španske serije i rešava osmosmerke. Žena čije sam dogodovštine svima prepričavala. Jaka žena, koja je sama odhranila moju majku, sposobna žena, koja je gurala svim silama kroz život. Žena koja bi sve dala za mene i sestru. Žena za koju sam mislila da će živeti večno i da će uvek biti tu, pored mene. 
Bila sam besna na život i sve živo, zašto je baš ona morala da ode. Žašto je morala sad da nas napusti.
Život teče dalje i svi kažu da vreme leči sve. Ali ja znam da ću uvek patiti za svojom nanom i znam da će mi uvek nedostajati. Ali ostaće večno živa u mom sećanju i u mojim uspomenama. Uvek ću pričati o njoj i prepričavati naše doživljaje i ponosno ću svima pričati kako baš ja ličim na nju i kako sam ja njena naslednica. 
Zauvek ću je voleti.

You Might Also Like

4 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress