Insta. 9

11:49

Lagano sve se vraća na svoje mesto, život ide dalje. Leto u Rumi je iznenadjujuće lepo i zahvalna sam porodici i prijateljima, nekim novim i starim ljudima koji su bili tu kada su mi bili najpotrebniji.
Posle svega što mi se izdešavalo u proteklih par meseci, odlučila sam da budem srećna i ništa me neće sprečiti u tome. 
U ovom postu, možete videti sličice sa instagrama od proteklih mesec dana.
Uskoro se vidimo sa novim postom i nadam se da ćemo se sad redovno družiti.

#posao


#zoovrt

#sremskikarlovci

#balans

#ruma #raspust

Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. i treba da budes srecna, super su slike :)

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da se bolje osećaš, da se stvari vraćaju u normalu i da se vraćaš blogovanju. :)
    Super su fotkice. :) Jesi li ti to dobila miša? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pokojni misonja, kog je uhvatila drugaricina macka.. :D

      Delete
  3. Odlicne slicice. I trebas da budes srecna i samo tako i nastavi.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete