Insta. 14

13:17


"Jos jedan utorak, ne
to ne mogu da podnesem
taj dan je baksuzan
zar nije dosta sto je jesen
utorke mrzim i tacka."

Utorke stvarno mrzim, mislim da je to najgori dan u nedelji. Pa sam odlučila da monotoniju ovog utorka razbijem sa jednim "insta" postom. Prošli ovakav post je bio prožet nekom notom depresije, jer sam se ja tako osećala u tom trenutku, ali ovaj je već poprilično srećan. Mogu reći da sam prevazišla te neke trenutne krizne situacije i da sam pustila sve da teče svojim tokom i trudim se da uživam koliko mogu.
Nadam se da ste i vi srećni, da ovo hladno vreme ne utiče loše na vas i da imate nekog sa kim ćete se ušuškati i preživeti ove dane.




#sobica

#malestvari

Ajra.

Ruma.


Novi Sad.

#jesen

Vojvodina.

Beograd.


Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ma sta ti to viri ispod stola ? :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno malo ciganče,po imenu Ajra.. Drugaričin haski,koji se celo veče motao oko mene,jer sam je non stop hranila.. :))

      Delete
  2. Prelepe slike :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mrzim ovo hladno vreme previse rano je pocelo al tu je cebe, pec i caj da ublaze to koliko je to moguce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Previse je rano pocelo da mirise na sneg, ali bitno da postoje te neke stvarcice uz koje sve to prezivljavamo.. :)

      Delete