Insta. 15

19:06


Dugo, dugo nisam imala instagram post, pa mislim da je vreme da podelim sa vama slike sa svog instagrama koje su se skupljale tu nedeljama.
U novembru sam bila na relaciji Ruma-Novi Sad-Beograd i mogu vam reći da mi Novi Sad sve više prirasta srcu. Stvarno ne znam zašto ga ranije nisam više posećivala. 
U poslednje vreme dosta lutam i trudim se da iskoristim svaki dan i da radim nešto zanimljivo i drugačije. U nekom paralelnom univerzumu sigurno postoji Milica kojoj je sve savršeno, ipak u ovom univerzumu u kom ja živim svakako nije tako. Mada da mi je sve savršeno, život bi mi možda i bio dosadan. Ipak i pored raznoraznih turbulencija koje mi se povremeno dešavaju i koje svakako nisu lepe, zahvalna sam na svemu što sad imam i na divnim ljudima koji me okružuju.
Ako želite da me pratite na instagramu, sada sam @gospodjicamarushic
Uživajte u ostatku nedelje koliko god da možete.



#myroom

#currentlyreading


#halloween


#beograd

#novisad

#ruma

#roadtrip

#teatime
Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Ja bih ipak volela da zivim bar par dana taj savrsen zivot :D jer mi je dosta padova i turbulencija :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu ni da zamislim kako bi taj savršen život izgledao.. :D

      Delete