DIY : Bralette.

16:20

Pokušavala sam da nadjem ovu vrstu grudnjaka već neko vreme, ali bezuspešno.
Onda sam odlučila da uzmem stvar u svoje ruke i obratila se za pomoć vernom drugaru guglu. 
Naišla sam na tutorijal na ovom blogu i uputila se u najbližu metražu, gde sam kupila crnu čipku, crni lastiš i trakice. 
Neću vam detaljno objašnjavati kako ovo da napravite sami, jer je sve objašnjeno na linku koji sam vam ostavila. Sve što vam je potrebno je čipka kakvu želite, lastiš, neke ukrasne trakice, kopča i igla i konac. 
Ja sam napravila svoju verziju na osnovu tutorijala koji sam našla i ostavila sam trakice da se vezuju oko vrata jer mi se tako više svidja. Sve sam ručno šila i bilo mi je potrebno oko pola sata sve da završim. 
Pustite mašti na volju i jako brzo i jeftino možete imati unikatni bralette.



Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress