Insta. 16

15:02

Poslednji instagram post u ovoj godini. 
Razmišljam šta bih mogla da napišem o protekloj godini. Toliko loših stvari mi se desilo u prvoj polovini ove godine, da stvarno ne bih volela da se ponovi. Ali i pored svih tih loših stvari, moram priznati da je bilo i onih dobrih i lepih, koje su mi pomogle da prebrodim sve to loše što me je snašlo. Zahvalna sam ljudima koji su bili tu uz mene kada mi je bilo najgore. Držaću se one izreke da posle kiše uvek dodje sunce, jer je tako i meni bilo.
Nadam se da će sledeća godina biti mnogo bolja, ustvari verujem da hoće. Ja ću se truditi da bude, koliko god da mogu. 
Želim vam lepe i srećne praznike, uživajte koliko god možete sa svojim voljenima.
#novisad
#beograd

#mljac


#home



#quotes


#fruškagora




Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Sviđaju mi se ovakvi postovi :D

    ReplyDelete
  2. srećom, ružne i bolne stvari vremenom otupe oštricu i radije se sjećamo lijepih... nadam se da ćeš se na kraju ove godine sjećati s osmjehom jer će biti više lijepih stvari :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress