Reading time.

19:48


U poslednje vreme imam malo više slobodnog vremena, pa se trudim da ga ispunim čitanjem knjiga.  Sve one knjige koje sam želela da pročitam, ali nisam imala vremena.
U ovom postu ću vam pokazati neke knjige koje sam pročitala u poslednje vreme ili koje trenutno čitam.

Ako ste ranije na mom blogu naišli na ime Gijom Muso, onda znate o kome se radi i znate koliko volim da čitam njegove knjige. 
"Ako sutra ne postoji" i "Central Park" su njegove dve najnovije knjige koje su prevedene na naš jezik. Jednu mi je mama kupila i već sam je pročitala, a drugu sam dobila na poklon pre neki dan i čitam je trenutno. 
Na ovom i ovom linku možete videti o čemu se radi u knjigama i gde ih možete kupiti.

Ukrala sam drugarici "Jedan od onih života" od Balaševića, knjiga koja je savršena za pred spavanje, ispunjena dobro poznatim Balaševićevim senzibilitetom. 
Ako želite da zavirite u ovu knjigu, a ne možete nigde da je nadjete, na ovom linku postoji pdf izdanje.

I poslednje, ali ne i manje bitne knjige, su "Saga o umetnosti" i monografija o Modiljaniju.
Knjige kojima se često vraćam i iz kojih svaki dan nešto novo naučim ili obnovim staro gradivo.

Šta vi čitate ovih dana i imate li neku preporuku za mene?







Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ja trenutno citam Frojdovu ljubavnicu i veoma mi se dopada :)

    ReplyDelete
  2. Gijom mi je omiljeni pisac, imam sve njegove knjige i svaka je jedinstvena na svoj nacin. Nedavno sam zavrsila ,,Kako bih bez tebe'', a trenutno citam ,,Za ceo svet mrtva'' od Sarlejn Haris. O vampirima, posto su oni moja opsesija. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam sve njegove knjige, ne mogu reci da mi je omiljeni pisac, ali ga svakako volim.. :)

      Delete