What to watch. II

18:37



Vreme je idealno da se ušuškate sa voljenom osobom, sa najboljim drugaricama ili sami i da gledate neki dobar film. Za vas imam dva predloga, stari, već dobro poznati filmove, ali vredi pogledati ih ponovo ili ako ih niste nikad gledali, danas je vaš srećan dan, trk u potragu za njima.
Takodje bih volela da čujem neki predlog i preporuku od vas za neki lep film.




Ovaj film je o burnom životu slikara Modigliani-a. Gledala sam ga prvi put pre par meseci i dalje sam pod utiskom od filma. Toplo vam preporučujem da pogledate ovaj film ako već niste.

 2. Love Actually


Verujem da ste ovaj film svi već jednom gledali, a ako niste, onda ne znate šta ste propustili. Idealan je za ovaj hladni period godine i ja ga već tradicionalno gledam svake godine, oko praznika. 





Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. nisam gledala taj film, ali mi je nekoliko ljudi reklo da ih moj stil crtanja podsjeća na njegov, tako da možda pogledam. Moja neka preporuka bi bila La Grande Bellezza, taj mi se talijanski film jako svidio, izašao je prije godinu ili dvije.

    Sve najbolje za blagdane!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno pogledaj film, verujem da ce ti se svideti. A pogledacu i ja taj sto si mi preporucila. Sve najbolje za praznike, takodje! :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress