Januarski favoriti.

14:17



Januar se bliži kraju. Imam osećaj da je ovo bio jedan dug mesec. 
U ovom postu vas čekaju stvari, sitnice, jedna serija, gradovi, pesme koje su obeležile moj januar i uveselile ga. 

  1. Otvorena vrata


Verujem da je ova serija svima poznata. Ako je se neko kojim slučajem ne seća, od srca vam preporučujem da je pogledate ponovo i podsetite se ove fenomenalne porodice. Volela sam je kad sam bila mala, a sad je još više volim kada konačno mogu da razumem odredjene fore i fazone. Na youtube-u imate sve epizode i to jako pristojnog kvaliteta, pa kad god budete imali slobodnog vremena, bacite se na gledanje ove sjajne serije.

2, Muzika

Imam tu maniju, kada mi se svidi neka pesma, u stanju sam da je slušam ceo dan. 
Tako se u ovom mesecu desilo da sam tri pesme vrtela u krug stalno. 
Jedna je stara, jedna je novija, a jedna je cover svima dobro poznate pesme od Beyonce. 



50 Shades Of Grey Trailer Song - Crazy In Love (Beyoncé Cover) by Sofia Karlberg



Birdy - Skinny Love



Portishead - Glory box


3. Knjige
Januar su mi obeležile mnoge knjige, ali sam izabrala ove dve da vam pokažem. 
"Ko je maznuo moj sir?" sam dobila na poklon za Novu godinu, fina knjiga za prekratiti vreme. 
A "Utopljene duše", e to je posebna knjiga. Mnogo volim poeziju, možda i više nego prozu, a Dis je jedan od mojih omiljenih pesnika. Ovo je zbirka pesama kojoj se često vraćam. 

4. Pokloni

U januaru sam bila u Novom Sadu i konačno sam ugrabila priliku da popijem kafu sa Frajlicom. Od Frajlice sam dobila divan ljubičasti lak (lakovima za nokte me uvek možete kupiti), broš koji savršeno ide uz lak i obeleživače za knjige. Takodje, pre te kafe, u sandučetu su me obradovale razglednice od nje i Misty. Doduše, razgledanica od Misty je stigla i pre januara, ali sa punim pravom se nalazi u ovom postu. 
Rekoh već, da me možete kupiti lakom za nokte i to je stvarno istina. Dobila sam Essie Wicked lak na poklon i on je ubrzo postao moj omiljeni.




5. Razbibriga



U januaru su mi dani počinjali kafom u omiljenom kafiću, sa omiljenom osobom. A nastavljali su se partijama jamba i rešavanjem ukrštenih reči.
Nekad su se dani završavali trač partijama sa drugaricama, a nekad pijuckanjem omiljenih pića.





Nadam se da je i vama januar bio zanimljiv i veseo 
i da će februar biti još bolji i pun iznenadjenja.


Kisses,
M.







You Might Also Like

2 коментара

  1. Ipak, muzika za 50 nijansi sive ♡
    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. otvorena vrata <3

    ReplyDelete