Don't think.

16:23



Današnja kombinacija je u sličnim, gotovo istim tonovima kao i prethodna. To su tonovi u kojima se najprijatnije osećam u poslednje vreme. I više ne razmišljam previše kada smišljam šta ću obući, najbitnije mi je da mi je udobno.
 Tu mantru "Ne opterećuj se, Milice" ću da primenjujem od sad i u životu, jer tako je mnogo lakše. 
Možda je trebalo da prodje 22 godine, da bih to shvatila, ali bolje ikad, nego nikad. 
Nadam se da uživate u ovim skoro pa prolećnim danima. 






Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. E i ja se vodim tom mantrom, pokušavam sve pojednostaviti i ne analizirati. Otkako to radim, život mi je punooo sretniji i opušteniji :))
    Super kombinacija, sad mi fale ovakve kratke hlače koje sam ostavila u Šibeniku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. E pa ja sam ovaj šorc napravila od nekih starih farmerki.. :)

      Delete
  2. da si mantru usvojila već s 22, vjeruj mi jako je napredno. ja se na pragu 32. i dalje s njom mučim.
    samo naprijed tako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebaće još da prodje neko vreme da bih to praktikovala u potpunosti, ali vredi krenuti od nečega.. :)

      Delete
  3. Najbolja mantra, samo napred :)

    ReplyDelete
  4. Odlican citat, cesto zaboravljamo da se opterecujemo oko sitnica, pogotovo onih na koje ne mozemo uticati.
    Sto se tice outfit, odlicna jaknica imam slicnu nikako da je ukombinujem i dala si mi super ideju :)
    cim je nesto udobno, vidi se na osobi i samim tim je meni lepo :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/02/second-hand-catch-up-i.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba samo jednom prelomiti u glavi i nastaviti tako.. Hvala.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress