Swan lake.

09:38


Za danas na meniju imamo jednu "apa drapa" kombinaciju, za jedan sunčan, ali hladan i vetrovit dan. 
Ovo je nešto što u poslednje vreme najviše volim da nosim, jednostavni široki duksevi ili džemperi i uske farmerke. Postoje varijacije na temu obuće, zavisno od toga kakvo je vreme. Ovog puta izbor je pao na patike, jer je napolju suvo, a i u njima mi je najudobnije da vozim. 
Nego, da zanemarimo odevnu kombinaciju, ona i nije toliko bitna koliko su moji drugari sa fotki. 
Ovaj beli, ljubavni par je našao utočište na jezeru Borkovac, sa kojim ste se mogli upoznati u ovom postu. 
Ljudi ih hrane, paze na njih i dolaze da se dive njihovoj lepoti i gracioznosti. 
Meni su svakako ulepšali jedan hladan i vetrovi dan. 







Kisses,
M.



You Might Also Like

10 коментара

  1. Ti slatka ko uvijek a labudovi - jaooo :) Obozavam hraniti patke i labudove :)

    ReplyDelete
  2. hahaah nasmejalo me je ovo apa-drapa. Moja mama voli to da kaže kad me vidi kako izlazim iz kuće ko u džaku...
    Meni su ovakve kombiancije favorit, i farke su strava :)
    Kao što sam obećala u prošlom postu, u novom govorim o svojim favoritima za 2014. godinu što se tiče zdravlja.
    Skoknite na moj blog, i podelite sa nama neke od vaših :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/02/moji-favoriti-2014-godine-zdravlje.html

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress