What to watch. III

16:41


Bliži nam se vikend, ako nemate neke planove za isti i želite vikend da provedete na miru, ušuškani, gledajući neki film, evo mojih preporuka.
Dva crtana, dva igrana, tri nova, jedan stari, dva izmišljena i dva radjena po istinitoj priči.
Verujem da će vam se bar nešto svideti.



"The Book of Life" je vrlo interesantan crtani, koji govori o ljubavi, prijateljstvu i životu. Priča je zanimljiva i jako mi se svidja način na koji je uradjen crtani. Verujem da će vam držati pažnju i da vas neće razočarati.



Još jedan novi crtani, koji je izašao prošle godine. Moram priznati da nije najbolji crtani koji sam ikad gledala, ali je svakako zanimljiv i simpatičan. 



Ako volite istinite priče i priče iz Drugog svetskog rata, ovaj film morate pogledati. Priča prati matematičara Alana, koji je uspeo da razbije nemačku enigmu. Meni kao ljubitelju kriptografije, ovaj film je bio i više nego interesantan.


Film radjen po istinitoj priči, o životu Edie Sedgwick i njenom odnosu sa poznatim Endijem Vorholom. Po meni vrlo potresna priča o jednoj mladoj devojci, koja vas neće ostaviti ravnodušnim. 


Kao i uvek ako imate neki predlog za mene, slobodno napišite. 

Kisses, 
M.









You Might Also Like

6 коментара

  1. ja se spremam pogledati Imitation Game, a i crtići me privlače.danas rade crtiće i za odraslu djecu, blago nam se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj ga obavezno! Mene nekad crtani više oduševi i razveseli od nekog filma.. :)

      Delete
  2. meni je big hero glup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O ukusima ne treba raspravljati.. :)

      Delete
  3. Odlicna ideja za crtani!! Bas bas mi se gleda!!

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress