Moji pirsinzi.

16:42

Pre nego što počnem pisati o ovoj temi, želim da naglasim da pirsinge volim i da se ne slažem sa ljudima koji imaju odredjene predrasude u vezi sa odredjenim pirsinzima. 
Ako ima onih koji ne dele mišljenje sa mnom, ne morate čitati i gledati ovaj post. 
Takodje, nisam ekspert i neću vam davati savete kako da održavate svoje pirsinge, jer će vam to sve mnogo bolje objasniti u studiju u kome budete radili.
Cilj ovog posta je da podelim svoje iskustvo i možda nekom pomognem oko odluke i izbora pre bušenja. 

Kao i većina devojaka, imam probušene uši još od kad sam bila beba. Problem sa mojim rupicama je što su jako visoko probušene, pa mi odredjene midjuše ne stoje lepo. Ranije sam razmišljala da ponovo bušim uši, ali sam ipak odlučila da mogu da živim i sa ovakvim rupicama. 
Još u osnovnoj školi mi je palo na pamet da bušim hrskavicu, čini mi se da je to bilo negde oko sedmog razreda. Naravno, nisam puno razmišljala i uradila sam to. Imam dve rupice i volim ih i dalje. E sad, problem je što tada nisam bila dobro obaveštena i otišla sam i probušila hrskavicu u zlatari, sa pištoljem sa kojim inače buše uši. Sada to sigurno ne bih uradila. 
Ako želite da bušite hrskavicu, idite i bušite je kod nekog ko zna šta radi. 
Imala sam više sreće nego pameti, u svakom slučaju, pa nisam imala nikakvih problema, iako sam hrskavicu bušila na taj način. 
Doduše, sada ne mogu da nosim pirsinge koji su predvidjeni za hrskavicu, jer je šipka za njih dosta šira nego za obične mindjuše. A bilo bi mi dosta praktičnije da mogu da ih nosim, jer ne bih morala da skidam obične mindjuše tokom spavanja. 
Ako ikad budem želela još koju rupicu na hrskavici, svakako neću ići u zlataru da bušim i to i vama preporučujem da ne radite.



Pre 5 godina, palo mi je na pamet da probušim jezik. Zašto? Čemu? Iskreno nemam neki pametan odgovor, osim da mi se svideo i svidja mi se i dalje. 
Pirsing na jeziku je mnogo ozbiljnija stvar od hrskavice. I sad kad malo razmislim, poprilično strašno zvuči bušiti jezik. Ali pošto sam tad bila u periodu života "nit' brige, nit' pameti" nisam puno razmišljala o tome koliko je to strašno. 
Sam, da ga nazovem čin, bušenja jezika nije strašan, bude sve gotovo za par sekundi. 
E onda dolazi strašan period.  
Kada probušite jezik, deset dana ne smete da jedete vruću hranu, ni piće, ne smete da se ljubite, ne smete da jedete mlečne proizvode, posle svake cigare morate da ispirate usta sa vodom,itd.
Ali ni to nije toliko strašno, koliko je strašno koliko vam jezik natekne. Naravno sve to zavisi od osobe do osobe, a ja ću vam ispričati kako je meni bilo,
Prvih deset dana sam bila u agoniji. Jezik mi je bio toliko natečen, da nisam mogla skoro ništa da jedem. Tada kad sam ga probušila, posle par sati sam otišla na neki seminar u Banju Vrujci. Što znači da sam bila prinudjena da jedem odredjenu hotelsku hranu. Izgledala sam poprilično smešno, jer sam sama sebi gurala parčiće hrane u usta i pokušavala da ih progutam kao patka, u većini slučajeva neuspešno. U sledećem trenutku sam sedela na podu hotelske sobe, plakala i lizala eurokrem sa prsta, jer je to bila jedina hrana koju sam mogla da jedem. 
Verujem da vi ako probušite jezik, nećete sedeti na podu, plakati i lizati eurokrem, jer ćete biti kod svoje kuće, gde ćete moći pripremiti sebi odredjenu hranu koju možete da jedete.
Ali posle desetak dana, sve se manje više vratilo u normalu, osim što sam se narednih mesec dana budila ujutru sa natečenim jezikom, ali je i to prošlo. I evo, već 5 godina, nemam nikakvih problema ni sa ovim pirsingom.

Poslednji pirsing, sam uradila skoro i to na pupku. Moja najbolja drugarica jer šegrt u jednom studiju, pa sam ja bila voljna da joj budem zamorče. Moram priznati da me je bušenje ovog pirsinga bolelo mnogo više nego jezik. Ali opet nije ništa strašno, što ne može da se izdrži. Par dana vas može boluckati, pa tih par dana ne bi trebalo da se bavite nekom preteranom fizičkom aktivnošću i ako ga budete čistili i održavali onako kako vam je rečeno, sve će biti u redu. 


Želim da napomenem, ako se odlučite za bilo kakav pirsing, idite u provereni studio, razgovarajte sa ljudima koji tamo rade i koji znaju o čemu pričaju, vodite računa o svojim pirsinzima i nikako se nemojte sami bušiti kući. 
I srećno vam bušenje! 

Kisses,
M.

You Might Also Like

16 коментара

  1. Meni su pirsinzi super- na drugima :) Imam dvije frendice koje baš buše uši, ne kod zlatara, imaju sve one helixe i ostale čijih se naziva ne sjećam.
    Ja planiram opet bušiti uši u nekom takvom shopu, jer ovo što u zlatarni rade nije dobro za moje uši, zaraste nakon nekog vremena.
    kroz srednju školu sam imala desetak rupica usvakom uhu, i svi stariji su imali potrebu objasniti mi kako će mi se uši razvući. koja glupost.

    inače, meni su tetovaže <3
    tvoji pirsinzi su baš dobri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bila mlada i neiskusna, pa sam zato u zlatari busila.. :D I ja jako volim tetovaze, ali jos nisam sigurna sta bih zelela da saram po sebi, tako da moje telo nece jos skoro ugostiti neku tetovazu.. :)

      Delete
    2. i ja volim tetovaže, ali ne znam što bih pa čekam da odlučim. godinama već :D
      nego, meni i najobičnija rupa na uhu se pretvori u višemjesečni problem (imam dvije na svakom uhu), tako da ako odem po još koju, moram uzeti u obzir da sam osjetljivo govno i da će se nešto zakomplicirati :D
      super mi je ovaj pirsing na pupku :D

      Delete
    3. Ja sva sreca nemam nikakvih problema sa kozom, tog tipa.. :)

      Delete
  2. Nisam znala da imas pirsing na jeziku, a mindjusica je bas super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo vec 5 godina i brojimo dalje, hvala.. :)

      Delete
  3. Ja sam dugo želela pirsing na obrvi i rekla sam sebi da ću ga staviti kad upišem faks, kao za početak nove ere u mom životu. I dok je došao prijemni, odjednom su svi oko mene imali pirsinge na obrvama i mene je prošla želja. :) Ali su mi i dalje sjajni, naročito su mi zabavni ti na jezicima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam neki ljubitelj pirsinga na licu, bar ne na mom licu, ali volim kada vidim da nekome lepo stoji.. :)

      Delete
  4. Joj ja nikad ne bih stavila pirsing ali volim da vidim na drugima :) Na pupku mi je uvek najbolji :)

    Svrati na moj blog ako nađeš vremena :) Kapege life moments :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je najdraži ovaj na jeziku.. :)

      Delete
  5. Zbog pirsinga u hrskavici sam imala nocne more.Uradila sam ga u srednjoj skoli i sjecam se odmah poslije toga da sam u Teen-u procitala clanak o curi kojoj se pirsing inficirao i ostala joj rupa u uhu.Ugl.osim straha da se meni ne desi isto nisam imala nikakvih problema.Neko vrijeme sam razmisljala da stavim pirs u nos al sam odustala od te ideje...Joj,plakala i lizala eurokrem,jadna.Bitno je da je proslo i da nema problema.Cool su ti svi pirsinzi zaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja sam se načitala, a i nagledala svakakvih komplikacija. Jednoj devojci iz mog razreda u srednjoj, se više puta inficirao pupak i više puta ga je bušila, pa mi se jedno vreme taj pirsing i gadio. Ali onda sam shvatila da je to zato što ga je ona očajno, odnosno nikako održavala i nije ga čistila. Tako da sve zavisi kako brineš o svojim pirsinzima, osim ako stvarno nemaš osetljivu kožu i svestan si toga, onda ne treba ni razmišljati o bušenju.
      I hvala.. :)

      Delete
  6. Hello dear!
    I love your style, you look so stunning! x
    This is my first visit here but definitely not the last :)

    Would you like to follow each other? :)

    XOXO,
    Monika
    http://monikaozdoba.blogspot.com/

    ReplyDelete