Reading lately.

16:55

Kako je prvi lep i sunčan dan zakucao na naša vrata, ja sam izašla na svoju terasu, osvežila je, napravila sebi oazu mira i otvorila novu sezonu.
Sezonu ispijanja kafe, sezonu upijanja sunca i sezonu čitanja knjiga na terasi. 
U ovom postu želim da vam pokažem uz koje se ja to knjige opuštam poslednjih dana.


Bludnog sina sam počela da čitam pre par meseci. I moram vam priznati da mi knjiga nije legla na prvo čitanje. Zašto je to tako ne mogu da objasnim. Nešto me je kopkalo proteklih dana i ponovo sam joj se vratila. I sada imam sasvim drugi utisak o njoj, bolji svakako. Vredi nekada dati nekoj knjizi drugu šansu, iako ste je prvo otpisali.



Već sam pominjala kako poeziju volim više od proze. Poeziji se uvek vraćam i dobro poznate pesme mogu da čitam iznova i iznova. Mika je moja stara ljubav, bećar koji je osvojio moje srce zauvek. Kada želim da se odmorim, kada želim da maštam ja otvorim neku njegovu zbirku. 
Možda ću sad zvučati prepotentno i umišljeno, ali žao mi je što se danas Mikini stihovi toliko eksploatišu od strane pojedinaca koji nisu ni jednu njegovu pesmu pročitali do kraja. 



Jaloma sam prvi put čitala u srednjoj školi i oduševio me je. Jedan od prvih postova na ovom blogu je bio o njemu, odnosno o dve njegove knjige. "Lečenje Šopenhauerom" i "Kad je Niče plakao". Ako ih kojim slučajem niste čitali, evo ja vam ih opet toplo preporučujem. 
Kao i naravno ovu knjigu, koju prvi put sad čitam i koja svakako nije ništa lošija od prethodne dve koje sam pročitala. 
Kada završim sa ovom, već imam u planu neke druge njegove knjige, ali o tome neki drugi put.


Koje knjige vi čitate u poslednje vreme i koja knjiga je na vas ostavila utisak? 
Otvorena sam za sugestije i predloge, jer sam uvek u potrazi šta sledeće čitati. 
Uživajte i ostanite mi nasmejani i načitani. 

Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. great post;d
    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja nisam na ti s bukowskim, nikad nisam bila. ima on svojih momenata, ne kažem. ali me poprilično nervira nekad njegov stav prema životu, ženama i alkoholu :D
    možda mu se i ja vratim... konačno, mi žene volimo izgubljene slučajeve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to si dobro rekla za izgubljene slučajeve.. :D

      Delete
  3. Nemoj trošiti vrijeme na Ubojice fazana. Ne, nije danski Nesbo. Ne, ne zaslužuje naziv trilera ni krimića godine ni ičeg sličnog.
    Eto, to sam čitala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači to ću se truditi da izbegnem. :D

      Delete
  4. Bukovski uvek :)
    http://kenguristyle.com/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress