Art by Teodora Uzur.

10:48



Volim mlade talentovane ljude, koji rade na svom talentu i ne puštaju ga da propadne.
 U ovom postu ću vam predstaviti jednu takvu mladu osobu. 
Reč je o Teodori Uzur, studentkinji klasičnog slikarstva. 
Možda neću moći da budem objektivna jer je ona moja najbolja prijateljica, ali verujem da ćete i vi sami prepoznati njen talenat. 
Znamo se i družimo već godinama i ja sam svedok njenog napretka i slobodno mogu reći da je na dobrom putu da postane umetnica čije ćete izložbe imati priliku da posećujete po raznim galerijama širom Srbije.

Teodora je odlučila i da prodaje neke svoje radove, pa ukoliko vam se neki svidi više informacija možete dobiti na mojoj fejsbuk stranici

Sada vas ostavljam da uživate u ovim malim umetničkim delima.



















Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Dopada mi se! :) Treba uvek podrzati mlade talente i umetnike.

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada! :)

      Delete
  2. Bas mi se svidja!! Pozdrav obema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i u moje i u njeno ime.. :)

      Delete
  3. Vau pa ovo je fenomenalno! I divno je sto je podrzavas i ovde na svom blogu. Danas je toliko tesko izboriti se za sebe i za ono sto volis da radis, nadam se da ce uspeti u tome! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Slažem se da je danas teško izboriti se i progurati se, koliko god neko bio talentovan. Zato će mi biti drago ako uspem bar nekako da pomognem. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress