Baščaršija.

14:01


Moram priznati da je Sarajevo jedan vrlo fotogeničan grad. 
Rekla sam da sam se zaljubila u ovaj grad i već planiram naš ponovni susret. 
Volim mesta gde se mogu videti spojevi više kultura i različitih stilova gradnje. 
A Sarajevo je baš takvo, u jednom trenutku okružena sam stilom gradnje meni apsolutno nepoznatim, iz doba Turske vladavine, a u drugom trenutku se osećam kao kod kuće, kada naidjem na neku zgradu iz perioda Austro-Ugarske. 











Kisses,
M.

You Might Also Like

12 коментара

  1. Sarajevo i mene vuče da ga opet obiđem :)
    krasne slike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vec gledam kada cu ici sledeci put. Hvalaa. :)

      Delete
  2. Fenomenalne slike ! :-) xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/06/5-years-of-graduation.html

    ReplyDelete
  3. Već neko vreme razmišljam o njemu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj vise da razmisljas, idi.. :)

      Delete
  4. Fenomenalna ideja i post! Jako zelim da posetim Sarajevo!

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, definitivno trebas to uraditi. :)

      Delete