Gazi Husrev-beg Mosque.

14:11


Opet se vraćamo postovima iz Sarajeva.
Oduvek mi je bila želja da posetim neku džamiju i odlaskom u Sarajevo mi se ukazala prilika da ispunim tu svoju želju. 
Gazi Husrev-begova džamija je poznatija i samo kao Begova džamija i nalazi se u centru Sarajeva. 
Ova džamija krasi srce Sarajeva još od 16, veka. 
 Do sada sam imala priliku da posećujem samo hrišćanske crkve, manastire i katedrale i za mene je ovo bio potpuno nov i neobičan doživljaj. 
Džamija je prelepa i ulaskom u nju vam zastaje dah.  
Stil i način ukrašavanja su totalno drugačiji od onih koje možemo da vidimo na hrišćanskim gradjevinama. 
Imali smo tu sreću da smo došli pred samo zatvaranje džamije, pa smo mogli da uživamo u njoj bez gužve i ostalih turista. Takodje imali smo i našeg "privatnog vodiča" koji je bio jako ljubazan da nam priča o istoriji džamije i odgovara na sva naša pitanja.
Ako vas put nanese u Sarajevo, nemojte propustiti da posetite ovu džamiju ili neku drugu, od mnogobrojih koje se nalaze u ovom divnom gradu.


This mosque was built in the 16th century and it's located in the city center of Sarajevo.
 It's the largest and one of the most beautiful historical mosque in Bosnia. 
This was my first time to visit a mosque and the experience was breathtaking. 
The architecture of the mosque is really stunning. 
If you are going to visit Sarajevo, do not miss visiting this magnificent mosque.









Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Sviđa mi se Begova džamija. nije bilo prilike posjetiti ju, kad sam bila u Sarajevu. sad si me dobro sjetila što raditi kad opet odem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeći put ne smeš propustiti! :)

      Delete
  2. Divno izgleda, verujem da je uživo još lepša. :)

    ReplyDelete