Mint.

11:54

Here I show you an online dress store full of appealing dresses including bridal gowns and evening apparels.

Coral Bridesmaid Dresses


Neko mi je rekao da izgledam kao beskućnica u ovoj kombinaciji. A ja kažem, pa neka. 
Davno sam prestala da obraćam pažnju na komentare takvog tipa. Na komentare : "E nemoj to da obučeš, ne stoji ti lepo." ili "E nemoj to da obučeš, previše je široko i izgledaš debela u tome."
Ako se ja lepo osećam u nečemu, to je onda i najbitnije, zar ne? Ako je meni prijatno po vrelim danima da nosim šljampavu odeću, to je onda najbitnije. 
Prestala sam da se obazirem na komentare "modnih eksperta" oko sebe. 
Ako se vi osećate prijatno u nečemu, niko nema pravo da vam kaže : "E mnogo si debela u tome." ili "E baš su ti premršave noge u toj suknji." Vama je lepo, vi to nosite, vi i uživajte u tome. 
S druge strane, naravno, ne treba ići ni u onu krajnost neukusa, pa oblačiti nešto što nije prikladno za odredjenu priliku i pravdati se ovom parolom, meni je u tome prijatno. 

Mesto na kom su nastale ove fotke, vam je sada verovatno već poznato, Etno selo u Vrdniku.
I opet ću reći, ako vas ikad put nanese svratite ovde. Ili se samo provozajte, prošetajte do Fruške gore, jer je ona blago, koje nam je na dohvat ruke i ne smemo je zaboraviti i zapustiti.






Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ma kakva beskućnica, meni se ovo odmah svidjelo, pogotovo jer i sama obožavam te široke i polušlampave ljetne kombinacije :) Pa ne bi se ubijala u skinny trapericama za ništa na svijetu na +30 stupnjeva :))
    Majica mi je odlična!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. Ja samo na posao moram ici u pantalonama, ali svaku slobodnu priliku iskoristim da nosim nesto sljampavo.. :)

      Delete
  2. Meni se ovo mnogo dopada :)

    ReplyDelete
  3. Ma nemaju oni pojma, super izgledas u ovome!

    ReplyDelete