Ja sam stena, al' krvava.

14:55


Ovo letovanje mi je poslužilo kao rehabilitacija.
 Imala sam vremena da preispitam neke stvari u svom životu i donesem neke meni bitne odluke. 
Ove fotke  mi se savršeno slažu sa mojom novom omiljenom pesmom od Djure Jakšića.

''Ja sam stena, o koju se zloba mori, svetska čuda i pokori. Mnogi težak oblak, jeka, krš gromova, oganj, kletva i sto čuda neba, zemlje, razbilo se o meneka... Usamljena na sredini morske pene, cepam munje i gromove; a talase rikajuće sa hrapavim kamom grudi u kapljice sitne mrvim. U noćima smrti strasne na rame mi ptice sleću i zloslutnim grakću glasom: pakost, zlobu i nesreću - što zlokobih dva'est osam stojim leta, prezirući, smejući se pakostima bezbožnika; Hladna, nema za radosti i za zlosti, nepomična, neosetna, u kojojzi otrov-srce, umorena ljuta zmija, na uzglavku - večnom mraku - na kamenu od uvreda, razmrskana, ćuti, spava... Ja sam stena... al' krvava!... Ispirana gnevom, jedom, zaljuljana mukom, bedom!... Smrt mi grozna, nemilosna, sa pesnicom koštunjavom, zlokobnicom oka svoga, umiruća časom preti... Čekaj, sele!
Još ne želim ja umreti! Dok se zemlja ne zatrese, burno more ne zajoše, ne pocrni sjaj zvezdani, i meseca svetlost bleda ne zavije u oblaku božje pravde i istine, sjajne zore i večeri zrak crveni ne proturi u krvave ljute zmije, kojima će duh večiti po jauku, bolu, pisci, nesrećnoga šibat sveta - donde - donde!... Uvređeno srce moje, u večitom bolu, gnevu, smeha se je zaželelo... - Ha! Il' možda, neće doći strašnog suda glas užasni? Možda nikad neće moći gorkoj muci i jauku nasmejat se srce moje?... Idi!... Idi!... Ne diraj me mraznom rukom, da preživim večnost tužnu na vrletnom mome visu, gde me čuda i otrovi zlobnog sveta uzvisiše - al' otklen ću sam, po volji, stojat... pasti... ili večno zla i podlost prezirati lednim okom gorskog lava... Ja sam stena, al' krvava!...''






Kisses,
M.

You Might Also Like

6 коментара

  1. I meni je za iste stvari dobro došlo ovo ljeto, samo mi se tvoja lokacija malo više sviđa :))

    ReplyDelete
  2. Predivne su slike, kao i pesma! :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ljeto baš zna biti terapija.
    odlično izgledaš!

    ReplyDelete
  4. Hvala svima na komentarima! :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress