Wonderland.

14:08


Jedan vreli petak budim se rano, sedam u auto, obavljam poslednje pripreme pred put. Jurcam na sve strane, pozdravljam se sa dragim ljudima. Popodne dolazim na posao, shvatam da pola stvari nisam kupila, spakovala, ali nema veze, preživeću. Brojim sate do kraja smene i nadam se da će vreme proleteti. Tako nervozna odlučujem da ipak neću spavati, jer u 4 ujutru krećemo i odlazim na koje piće do grada. Uspela sam da se spakujem do kraja i ubrzo je došlo vreme polaska. 
Čim sam sela u auto nervoza je nestala i osetila sam se spokojno. 
Ugasila sam mozak na narednih deset dana i uputila se ka Nedodjiji. 
Malom naselju u Crnoj Gori, koga nema čak ni na karti. 
Mali raj, dobro sakriven izmedju planina, u koji ne vredi ići ako ste željni nekog ludovanja. Ali ako želite da se odmorite, izolujete od ostatka sveta, ovo je pravo mesto za vas. 
Kad me ljudi pitaju gde sam bila, sebično želim to da zadržim za sebe i ne želim da delim ovaj mali komad raja sa drugima. 
Ali pošto nisam toliko bezobrazna, reći ću vam. Mesto se zove Hladna uvala i nalazi se izmedju Bara i Ulcinja, pa ako vas put nanese tuda, obavezno istražite ovo divno mesto.











Kisses,
M.

You Might Also Like

5 коментара

  1. Deluje očaravajuće! Baš za uživanje! Super fotke! :)


    www.kapege.com :)

    ReplyDelete
  2. Ovo mjesto je predivno. Obozavam ovakva mirna mjesta.

    ReplyDelete
  3. Fenomenalne fotke :)

    U mom novom postu pročitaj o foto rejuvenaciji lica !

    XoXo Venoma
    Venoma Fashion Freak

    ReplyDelete
  4. Hvala svima na komentarima.. :)

    ReplyDelete