Antigravitaciona joga.

17:38


Moram da vam priznam nešto, oduvek sam bila skeptična po pitanju joge.
Sestra mi je pune dve godine išla redovno na časove joge a posle toga je jogu i sama praktikovala kod kuće. 
Kad god bi pokušala da mi nešto pokaže ili da mi približi jogu ja sam je mogu slobodno reći ignorisala. 
Zašto?
Iako sam svesna da je joga zdrava i korisna kolika za fizičko, toliko i za psihičko zdravlje uvek je bila previše spora za mene i neprivlačna. 
Meni treba nešto dinamičnije. 

Nedavno sam imala priliku da prisustvujem času antigravitacione joge. 
Šta je antigravitaciona joga?
Neki možda znaju, neki su možda čuli, a neki su možda imali priliku da se i oprobaju u ovome.
A za one koji prvi put čuju za ovo antigravitaciona joga je postala popularna jer kombinuje joga položaje, fitnes i akrobatiku i to sve uz pomoć specijalnih, rastegljivih traka. 

Ne želim puno da detaljišem o samoj definiciji jer nisam ekspert ni za jednu vrstu joge.
Mogu samo da vam prenesem svoje utiske. 
A oni su i više nego pozitivni. 
Ako ste skeptični po pitanju joge kao i ja i ako smatrate da vam treba nešto dinamičnije a opet smirujuće, toplo vam preporučujem da odete negde makar na probni čas. 

Vežbe su sjajne za istezanje i zatezanje onih mišića za koje niste ni znali da postoje. 
Pritom je i više nego zanimljivo. 

I za kraj ako ste iz Rume ili okoline a zainteresovani ste za ovakav vid rekreacije, preporučila bih vam da se javite Jeleni koja ima svoj joga studio u Rumi. 
Ja vam lično garantujem da ćete tu naići na sjajnu ženu koja će se maksimalno potruditi da vam prenese sve svoje znanje i učiniti da se osećate maksimalno prijatno i opušteno.
Za više informacija možete je kontaktirati putem njene stranice na fejsu.






Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Nisam još probala, znam za neka studia tu u Zagrebu koja to nude..doći će i to na red:)
    Drago mi je da ti se napokon joga svidjela :D

    ReplyDelete