Don't paint me black when I used to be golden.

16:14


Zašto ljudi imaju potrebu da omalovažavaju druge ljude?
I ovde ne mislim na skoro pa bezazlene komentare, sa kojim se svako od nas nekad suočio ili čak uputio nekoj osobi. Preko takvih komentara se relativno lako predje. 
Ovde mislim na konstantna omalovažavanja pojedinca sa ciljem da se on ponizi. 
Da li je neko stvarno toliko velika pretnja vama, vašem životu, vašim ciljevima, da mislite da će te ga lakše ukloniti ako ga omalovažavate?
Da li se vi lepše i lakše osećate posle toga? 
Da li vam ego posle toga naraste?
Da li vi tako hranite svoj ego?

Odakle vam pravo da kažete nekoj osobi da je glupa? 
Odakle vam pravo da kažete nekoj osobi da je ružna?
Odakle vam pravo da kažete nekoj osobi da izgleda kao osoba niskog morala jer ima pirsing u pupku?
Odakle vam pravo da kažete nekoj osobi da su njene tetovaže ružne i da ona ne sme da ih ima?
Odakle vam pravo da nečiji izgled, način oblačenja, broj mindjuša koji ima ta osoba povežete sa tim koliko je neka osoba inteligentna ili ne? 
Koliko je neka osoba kompetentna za nešto ili ne. 
Odakle vam pravo da se igrate sa nečijim emocijama?
Odakle vam pravo da psihički maltretirate nekog i samim tim ga ubedjujete da ne treba da bude to što jeste. 
Jer ko ste vi?

Omalovažavanje mene lično ne dotiče.
 Ne dotiče me kada dolazi od strane meni nepoznate osobe, osobe koja je meni nebitna.
Ali onda dolazimo do toga da me dotaknu komentari ljudi koje sam volela i koji su mene navodno voleli. 
Kako možete da govorite ružne stvari za nekog sa kim ste nekad delili sve?
Ako ste povredjeni, ta vaša rana neće brže i bolje zarasti ako omalovažavate osobu za koju smatrate da vas je povredila. 
Kako možete da kažete za nekog da je loš, a znate da nije. 
Kako možete da pričate o nekome loše, a znate da lažete. 
Da li zaista mislite da ćete vi biti bolji, da ćete se bolje osećati ako širite okolo negativne komentare o nekome?




Kako preživeti omalovažavanje i šikaniranje?
Budite sigurni u sebe. 
Vi znate ko ste. 
Vi znate da niste glupi, ružni, površni, bezosećajni. 
Vi znate da vaše tetovaže, pirsinzi, "čudno" oblačenje, "čudan" izbor muzike, vaše ponašanje, vaše odluke nisu loše. 
To nisu stvari koje treba da odredjuju vas kao osobu. 
Bitno je da li ste dobra ili loša osoba. 
Da li ste čovek ili niste. 
A vi to sami znate.
Kada se pomirite sami sa sobom i shvatite ko ste, nikakav zao komentar vas neće povrediti. 

Zapamtite da ste zlatni, da ste vredni i ne dozvolite nikome da vas ubedi u suprotno.





Kisses,
M.

You Might Also Like

3 коментара