New in: Artscape NS.

13:49



Za vikend sam posetila jesenji bazar Artscape u Novom Sadu, koji se održao u klubu Quarter.
Moja divna prijateljica Teodora je radila dekoraciju prostora. 
U narednom postu ću vam malo opširnije pričati o samom bazaru, a danas ću vam pokazati neke sitnice koje sam tamo kupila.

Ispod fotki sam linkovala stranice na fejsu ovih brendova, pa možete poledati šta još zanimljivo imaju u ponudi. 





Na fotki fali bedž Zlo koji je završio kod moje drugarice. 





Na štandu Kreativnog haosa sam se zaljubila u ovaj prsten i od kad sam ga kupila ne skidam ga sa ruke. 
Bedž je kupljen mojoj sestri da je podseća na to kako ja izgledam kada se probudim.






Ove preslatke dugmiće sam zamislila na nekom džemperu ili možda košulji. 
Kada nađu konačno prebivalište na nekom mom odevnom predmetu videćete ih u nekom outfit postu.





Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. odlični su bedževi :D al mi je žena u pokušaju favorit :D

    ReplyDelete
  2. Ja ne znam kako ovde da komentarisem a da nisam anonimus.
    Imam i ja tih dugmica, superkul su. :)
    ZLO.

    ReplyDelete
  3. Preslatko! ovo bi se sigurno svidjelo mojoj sestri, moram joj pokazat :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress