Ovih dana. II

11:28




Šta Milica radi ovih dana? 
Ne znam šta sam radila ni onih, a ne ovih. Ali hajde da pokušam da se prisetim. 
Ovih dana uživam u ovom promenljivom vremenu, koliko god to čudno zvučalo. 

Uživam u ovoj čudnoj smeni jeseni i zime iz sata u sat. 
Upijam energiju iz svakog prelepog zalaska sunca. 
Ovih dana se Milica šetka po Fruškoj Gori i upoznaje se sa njenim čarima. 

Ovih dana se Milica bori sa svojim demonima i pokušava da nadje neki svoj mir.
Jedan dan uspem, drugi dan ne. 
Jedan dan sam toliko mirna da me ni najgori zemljotres ne može pomeriti i poremetiti. Već drugi dan  mi se u glavi odigrava bitka kod Termopila, gde sam naravno ja u ulozi Sparte. 
Ali ne odustajem, borim se.

Ovih dana prljam svoje ruke najšarenijim mogućim bojama i trudim se tmurne dane razvedriti istim.
S druge strane, bavim se naizgled dosadnim temama kao što su globalna bezbednost, ali i toga mora biti da bi se održao taj neki balans u univerzumu.
Pored obavezne i monotone literature, ovih dana se okružujem interesantnim knjigama i citatima.

Ovih dana Milica se druži sa jednom lisicom. Ovih dana Milica leči jednu tetovažu. 
I samo da vam kažem, to nije obična lisica. To je najlepša lisica na svetu. 



I za kraj,
imam da poručim, 
da se ova Ines neće dati tako lako.















Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. O da ta borba sa demonima, danas ovako sutra onako. Tetovaža ti je baš interesantna i na lepom mestu.
    Želim ti sreću da pobediš u svojoj bitci :)

    ReplyDelete
  2. Svi se mi borimo sa svojim demonima. Tetovazica je ljubav :)

    Čekiraj moj najnoviji OUTFIT POST i učestvuj u velikom prazničnom INSTA GIVEAWAY-U ! Giveaway je kozmeticki, mozda ce te zanimati :)

    XoXo Venoma
    Venoma Fashion Freak

    ReplyDelete
  3. Tetovaža je predobra! :)
    Drži se Ines, možeš ti to! <3

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress