2016.

13:29








U 2016oj želim...

Da volim...
 Da volim ludački. Da volim ono što se ne sme voleti. Da volim onog koga ne smem voleti. 
Da se smejem. Da se smejem bez nekog razloga. 
Da plešem. Da plešem i pevam na ulici. Da glumim balerinu i vrhunsku pevačicu, iako sam daleko i od jednog i od drugog. 
Da trčim i ljubim se na kiši. 
Da gledam izlaske i zalaske sunca sa nekog mnogo dobrog mesta. 
Da gledam zvezde sa krova neke zgrade. 
Da budem dama kada treba i harambaša kada mogu. 
Da dočekujem pijana jutra u omiljenom pabu sa voljenim ljudima. 
Da se napijem i pravim gluposti, a da se sutra ne priča o tome po celom gradu kao da sam ubila nekog. 
Da bude manje zavidnih i malograđanski komentara. 
Da svako gleda svoja posla. 
Da odem na blef u neki grad u kome nikad nisam bila. 
Da provodim više vremena u prirodi.
Da koristim svaki slobodan trenutak da se posvetim prijateljima i porodici. 
Da se oslobodim konačno straha od vode i da proplivam kao velika devojčica. 
Da se kupam gola noću u nekoj reci ili jezeru. 
Da uspem u skoro svemu što zamislim.
Da položim bitan ispit i izađem iz učionice kao pobednik,
Da ako se sapletem i padnem ustanem još brže. 
Da pročitam bar 30 novih knjiga.
Da pogledam bar onoliko dobrih predstava kao u 2015oj godini 
Da se ponašam detinjasto kada ja hoću i koliko hoću. 
Da se ponašam ozbiljno i odgovorno kada situacija tako zahteva. 
Da govorim glasno svoje mišljenje i da me niko ne gleda mrko zbog toga. 
Da više grlim i uživam u tudjim zagrljajima. 
Da vrištim, vičem, glasno i brzo pričam, jer to sam ja.





Kisses,
M.

You Might Also Like

5 коментара

  1. Zelim da ti se sve ovo navedeno ostvari!!

    ReplyDelete
  2. Jako lijepo napisano! I ja ti želim da si sve ostvariš :)

    ReplyDelete
  3. Savršen popis, gotovo da sve ovo i sama sebi želim :) Od srca se nadam da će ti se sve i ostvariti! :*

    ReplyDelete
  4. Želim ti da sve navedeno ostvariš :*

    ReplyDelete
  5. I ja ti želim da sve to ostvariš i da mnoge stvari sa liste i sa nama podeliš. <3

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress