Infinity book box.

20:13



Kada sam videla ovde da Infinity Book Box postoji, pomislila sam da ja to moram imati. 
Odmah sam otišla na stranicu na fejsu i naručila i pre vremena. 

Jutros me je poštar probudio, ja sam mu lagano odbila poziv.
Onda sam čula kako neko zvoni na interfon, htela sam i to da izignorišem ali sam se setila da mi možda donosi paket. 
Pustila sam ga u zgradu i otvorila vrata, uplašila svojim izgledom verovatno i videla da drži u rukama mali paket. 
Bilo mi je čudno jer sam naručila neke majice pre par dana. 
Onda sam se setila da bi to mogao biti Book box, pa sam se oraspoložila iako sam bila budna u 8 ujutru. 

Preslatko upakovan paketić, a unutra mnogo slatkih stvari.

Knjiga za koju prvi put čujem "Sledbenik morskih zvezda" ali i pored toga izgleda mi kao vrlo interesantna knjiga. 
Dva obeleživača za knjige, privezak za ključeve, magnet i sjajna torbica/neseser kojoj sam odmah našla primenu. 
E da bila je tu i čokoladica koju sam odmah onako bunovna pojela, pa nije doživela fotkanje. 

Zadovoljna sam svojim paketićem i već sam se prijavila za sledeći mesec. 

Ako bi i vi želeli da naručite vaš Book box, možete to uraditi putem fejsbuk stranice ovde.








Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress