Blonde.

12:30


Ne znam ni sama koliko dugo nisam pisala na blogu.
 Prošlo je par meseci od mog poslednjeg posta. 
Pokušala sam par puta nešto napisati, ali se prsti nisu pomerali. 
Inspiracija mi je bila u minusu, a ni slobodno vreme nije bilo na mojoj strani. 

Iskreno, blog mi je nedostajao. Nedostajalo mi je neobavezno piskaranje ovde i postavljanje sličica ovde. 

Ovih par meseci su bili poprilično turbulentni. 
Možda se sećate ovog posta. 
E pa počele su da mi se ostvaruju želje koje sam sebi poželela za ovu godinu. 
Pored dobrih stvari tu su i one loše. 
Trudim se da se izborim sa njima, da se ne opterećujem previše i da idem napred. 
Teško jeste, ali proći će. 

Od početka godine do sad sam promenila sto i jednu boju kose, a u ovom postu su fotke od marta kada sam bila plava. 
Sada imam drugu boju kose, a već planiram kako ću da je menjam. 

Nadam se da ću ubuduće imati vremena da se posvetim blogu malo više.
Budite mi dobro do sledećeg čitanja. 







Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара