Maj.

16:36


Maj je bio jedan usran mesec.
Izvinite na rečniku, ali tako je. 
Mislila sam da je april bio pobednik u kategoriji "Najbudjaviji mesec 2016", ali maj ga je nadmašio. 
Milica, kraljica malera, je briljirala i ovaj mesec. 
Sve što je moglo da krene po zlu, krenulo je. 
Kad malo bolje razmislim za većinu problema sam ja, lično i personalno, bila kriva.
Realno, pravila sam probleme gde ih nije bilo. 

Fokus mi je šetao i skakutao gde nije trebao. 
Za nekog ko sebe smatra odraslom osobom, ponašala sam se vrlo nezrelo. 
U nekim situacijama sam bila gora od razuzdanih maloletnica, koje sad završavaju osnovnu školu. 

Što je moglo da se pokvari, pokvarila sam. 
Što je moglo da se polomi, polomila sam. 

Ali isto tako, nisam odustala.
Niti planiram. 

Problem za problemčićem sam rešila. Ili ih rešavam i dalje. 
Što je moglo da se popravi, popravila sam. 
Što je moglo da se sklopi, sklopila sam. 

Lagano ali sigurno vraćam  fokus na pravi put. 
Nastavljam dalje podignute glave. 
Naučili su me da se od problema ne beži. 
Jer najlakše je pobeći.
Ja možda jesam neko ko na prvu loptu pomisli da bi bilo super pobeći, ali nikad ne bira lakši put. 

Ja sam neko ko će prvo par puta lupiti glavom u zid, razbiti glavu, možda čak i kolena, ali će onda naći rešenje. 

Svaka priča ima dve strane. Tako i ova moja. 
Pored tamne strane maja, tu je i ona svetla. 
Tu je i ona strana, gde nije sve tako loše. 
Gde nije sve tako crno. 

Kad stavim sa strane sve loše stvari, mogla bih reći da je ovaj maj bio lep mesec. 

U ovom maju su  mi se ostvarile neke od želja koje sam poželela sebi za ovu godinu, 
U ovom maju sam na blef otišla u Veneciju.
U ovom maju sam se izgubila i nije mi smetalo
U ovom maju sam zamalo bila zadržana u drugoj državi. 
Zamalo sam završila u zatvoru.
Zamalo sam poginula.

U ovom maju sam radila stvari koje nikad nisam. 
U ovom maju sam ponovo uništavala svoj dnevnik. 
U ovom maju sam radila stvari koje nisam radila godinama.
Vozila sam rolere. 
Razlupala kolena i jedva hodala par dana. 

U ovom maju sam bila kreativna. 
U ovom maju sam se smejala. 
Iskreno sam se smejala. 

U ovom maju sam bila na mestima gde nikad nisam bila.
U ovom maju sam pobedjivala svoje strahove. 


U ovom maju sam bila srećna. 


























Kisses,
M.

You Might Also Like

1 коментара

  1. zvuči kao dovoljno tema za seriju pustolovnih postova :D

    ReplyDelete