Harley Quinn.

18:07


Ko god da me bar malo poznaje zna da obožavam maskenbale.
Kad god imam priliku ja ili odem na neki maskenbal ili ga organizujem. 
Uživam u samom procesu pripreme kostima. 
Ne bi mi bio toliki gušt da kupim gotov kostim i samo ga obučem. 
Volim sama da smišljam kako će nešto izgledati i da dam neki svoj pečat tom kostimu. 
Još prošle godine za Noć veštica sam razmišljala da budem Harli Kvin, ali je izbor pao ipak na nešto drugo. 
Taman sad oko ove pomame oko novog filma Odred otpisanih, sam se setila svoje ideje i odlučila da je realizujem. 

Danas je pred vama moja verzija Harli Kvin.
Nadam se da vam se svidja. 



 

Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Harley i Jason, zgodan par :D Kostim je btw odličan! ^^

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress