Fight club.

12:42




Pre neki dan dok sam besciljno listala po fejsu, iskočilo mi je nešto poprilično zanimljivo.
Novi Bioskop Zvezda i Fight Club na otvorenom. 
U poslednje vreme posećujem bioskop baš često i moram da priznam da sam pogledala par jako dobrih novih filmova, ali isto tako i par katastrofalnih. 
Posle tih par katastrofalnih filmova na koje sam bacila i vreme i novac, Fight Club je zvučao kao sjajna ideja. 
I stvarno bilo je fenomenalno. 
Odličan film, koji je pritom mom dragom i omiljeni.
Bioskop bez moderne pompe i pravila. 
I projekcija pod vedrim zvezdanim nebom. 
Savršen način da se završi jedna ne tako savršena nedelja. 


Oduvek sam gajila posebnu ljubav prema garažama i zatvorenim parkinzima. 
Da li je to zbog samog njihovog izgleda, betona i svetla ili zato što sam oduvek bila retardirana da nadjem parking u Beogradu i da se parkiram, pa mi je uvek bilo lakše da se parkiram u garažu. 
Fotke koje vidite u ovom postu nastale su nakon filma.
Možda moj izraz lica ne može da posvedoči da sam bila oduševljena projekcijom i atmosferom, ali za to je kriv umor. 

Možda malo kasnim zbog trenutnih vremenskih prilika, ali svakome bih preporučila da iskoriste dok je još koliko toliko normalno vreme i da pogledaju neki od klasika na otvorenom.
Ovde možete pratiti i videti koje su projekcije trenutno na repertoaru.









Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара