Top 5 proizvoda koja su mi pomogla u borbi protiv bubuljica.

00:57





U ovom postu ću vam pisati o 5 proizvoda koja su meni pomogle u borbi protiv bubuljica.

Pre nego što počnem da pišem o bilo čemu, sve što budem pisala je isključivo moje mišljenje i moje lično iskustvo. Nisam stručnjak niti dermatolog, tako da ako imate sličnih ili ozbiljnijih problema od mene najpametnije je da se obratite stručnjaku.


Ja stvarno nikad nisam imala problema sa kožom, osim što je uvek bila malo masnija.
I kako su svi lagano počeli da izlaze iz puberteta, Milica kao da je tek ušla u isti. 
Počele su da se pojavljuju bubuljice. Jedna, druga, treća i onda odjednom mali milion. 
Opet ništa strašno, ništa preterano ali prosto mi koža više nije bila čista kao nekad. 
Naravno taj mali vulkan koji je tinjao se pretvorio u razorno čudovište koje je u jednom momentu eksplodiralo.
Razlog za erupciju tog vulkana je prvenstveno bio nezdrav način života. 
Kada kažem nezdrav način života mislim na neredovnu i nezdravu ishranu.
Mislim na sate i dane provedene u zadimljenim i zagušljivim prostorijama, gde sam i sama doprinela zadimljenoj atmosferi jer sam pušač.
Mislim takodje na mnoge neprospavane noći.
I naravno mislim na jednu malu stvarčicu bez koje naš život ne bi bio potpun u ovom vremenu u kom živimo, a to je stres.

Milica je odlučila da se pozabavi pojedinim gorepomenutim stvarima.
Mislim da vam je svima jasno da ako želite da imate zdravu i lepu kožu treba da se hranite koliko toliko zdravo i redovno, da loše navike zamenite dobrim i ako ste pušač da prosto prestanete. 
Ja se i dalje trudim da samu sebe dovedem u neku ravnotežu i da sama sebi napravim balans u životu. Jedina stvar kojom se do sad nisam pozabavila je pušenje. Nisam pokušala da ostavim cigare, nisam se ni trudila. 
Tako da o tome vam neću soliti pamet. 

Ono o čemu mogu da pišem su proizvodi koji su meni pomogli. 
Naoružala sam se do zuba raznoraznim oružjem.
Ona koja su se pokazala kao izrazito ubojita i korisna vam pokazujem u ovom postu.



1. NIVEA MICELARNA VODA - Ovo je micelarna voda kojom sam stvarno zadovoljna. S njom čistim lice, odnosno skidam šminku. Gore sam pomenula da mi je koža lica oduvek bila masna ali imam pojedine delove koji su izrazito suvi, pa mi odgovara ova koja je za suvu i osetljivu kožu. Jedina stvar kod ove micelarne vode koja nije ništa specijalno je njen miris, ali pošto nemam problem sa mirisima ne obraćam pažnju preterano na to.

2. VZK LOSION ZA ČIŠĆENJE LICA za negu masne i mešovite kože - Ovaj losion možete kupiti u svim Lilly parfimerijama, to je njihov proizvod. Losion je alkoholni na bazi voćnih kiselina. Izuzetno je agresivan pa je preporuka da se koristi svaki dan isključivo za čišćenje masne kože. Ako imate suvu kožu trebalo bi da ga koristite samo jednom nedeljno. Ja ga koristim nakon čišćenja lica sa micelarnom vodom i to na kritičnim delovima lica koji su mi masni, tako da ga koristim svaki dan. Što se tiče mirisa, miris nema prosto smrdi na alkohol.

3. VZK KREMA ZA PROBLEMATIČNU KOŽU - Ova krema ide u kompletu sa losionom i isto je možete kupiti u Lilly parfimerijama. Krema je takodje na bazi voćnih kiselina. Ja je nanosim nakon čišćenja lica na problematične mesta kože lica. Proces ponavljam ujutru i uveče. Zbog agresivnosti losiona može doći do iritacije kože. Ako se to desi savetuje se da se proredi korišćenje na svaka dva dana ili da se krema koristi bez losiona svaki dan. Kod mene se to nije desilo tako da i dalje koristim i kremu i losion svaki dan. Opet moram da pomenem miris jer ova krema užasno smrdi ali ako niste gadljivi preživećete, jer za lepotu mora da se trpi. 

4. PERUANSKA ČAROBNA MAKA - Peruanska maka je dodatak ishrani. Pije se jednom dnevno. Ona pomaže u vraćanju vitalnosti i vlažnosti koži. Takodje maka je delotvorna i na mnogim drugim poljima pa ako vas interesuje nešto više o njoj možete pročitati ovde.
Jedna od mojih odlika je brzopletost koja se pokazala kao primarna i u ovoj kupovini. Da se razumemo ovo je stvarno divan proizvod ali trebala sam malo više istražiti pre nego što sam ga kupila. Zašto? Zato što smo došli do pobednika u smradu. Maka koju sam ja kupila je maka u prahu i pije se tako što se razblaži u vodi ili se doda hrani. Koliko god je razblažila ili pokušala da ubijem njen smrad to je nemoguće. Inače nisam gadljiva, nemam problem sa mirisima ali svako jutro muku mučim i mislim da ću povratiti kada treba da je popijem. 
E sad, da sam malo istražila otkrila bih da postoje i kapsule koje su mnogo lakše za korišćenje i sigurno bih njih kupila pre nego prah. 

5.  PROTEHNA ULJE SA PROPOLISOM - Protehna je firma za koju ja znam praktično oduvek. Oni se bave proizvodnjom različitih proizvoda u kojima je osnova propolis. Ako želite da saznate nešto više o njima možete to uraditi ovde. Od kad znam za sebe mama je i mene i sestru kljukala njihovim šumećim tabletama i septoletama. Pored dijetetskih proizvoda imaju i program medicinske kozmetike u koji spada i ovo ulje od propolisa. Ulje je dosta masno i jako prija mojoj koži kada je isušim sa svim proizvodima koje koristim i koje sam pomenula u ovom postu.  Pošto sam za svaki proizvod prokomentarisala miris ovo je jedini proizvod u ovom postu koji ne smrdi.  Nešto više o njemu možete pročitati ovde. 






Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара