What not to watch.

21:41



U poslednje vreme često idem u bioskop i odgledala sam dosta novih filmova koji su prikazivani u bioskopima u poslednjih par meseci.
I mogu vam reći da skoro ni jedan film nije ostavio na mene neki previše dobar utisak. 
Više je filmova za koje mogu reći da su krajnje osrednji nego onih za koje mogu reći da sam oduševljena. 
Tako da u ovom postu ću vam preneti svoje utiske o četiri filma u koje sam se apsolutno razočarala.
Moje mišljenje ne bi trebalo da vam bude presudno, pa tako ako vam se ovi filmovi čine kao interesantni, pogledajte ih. 
Ali ja ih svakako ne bih preporučila nikome. 








Sećam se da sam prvi deo Mehaničara gledala baš davno, negde u srednjoj školi. Naravno film mi se svideo. Da li mi se svideo jer je film stvarno bio dobar ili zato što sam ja u tom periodu bila zaljubljena u Džejsona, nisam baš sigurna. 
U nadi da će se ta srednjoškolska ljubav između Džejsona i mene ponovo rasplamsati, ushićeno sam pohitala ka bioskopu. 
Već posle prvih desetak minuta filma, shvatila sam da je to sa razlogom bila srednjoškolska ljubav i da kao i većina mojih ljubavi iz srednje škole tamo treba i da ostane, zakopana u nekom lepom sećanju.

Ovo je jedan klasičan glupi akcioni film. 
Glavni glumac ide okolo kao da je Supermen i ubija gomilu nesposobnih zlikovaca.
Nemojte pogrešno da me razumete, ja volim akcione filmove ali ovaj film je previše i za mene. 
Bilo mi je dosta filma odmah na početku kada je Džejson skočio sa kabine od žičare, koja se kretala i savršeno se dočekao na paraglajder koji je takođe bio u pokretu. 
Mislim da sam takve stvari ipak prerasla.
I da naravno, on sve to radi da bi spasao život devojke u koju se zaljubio posle jednog dana. 
Tu devojku glumi Džesika Alba, koja po meni nije za akcione filmove ( pa čak ni za ove glupe ), već za romantične komedije.
Ako se vama sviđaju stvari koje sam gore nabrojala slobodno pogledajte ovaj film,
 ako ne preskočite ga obavezno.


Pre nego što se dotaknem samog filma, želela bih da iznesem svoje mišljenje o celoj fami oko Snowden-a i internacionalnog skandala koji se desio pre par godina.
Generalno takve teme mene jako interesuju. Uvek su me interesovale. Uvek sam volela priče o špijunima i špijunaži. 
To je još jedna moja ljubav iz srednje škole, za koju sam kasnije shvatila da je imbecilna skoro isto kao i ona sa Džejsonom.
Odnosno imbecilna je ideja da ću ja ikad postati špijun ili tajni agent, nazovite to kako hoćete. 
Koliko god da mi je cela ta priča oko Snowden-a bila interesantna kad se sve to izdešavalo, kako je vreme prolazilo shvatila sam kolika je to nebuloza u stvari. 
Čovek koji je imao tolika ovlašćenja i pristup raznim poverljivim informacijama, uspeo je da ukrade dokumenta koja imaju veze samo sa prisluškivanjem američkih gradjana od strane američke vlade. Jer prisluškivanje i špijuniranje ostatka sveta je okej, to ćemo da zanemarimo, ali hajde da se zgrozimo što oni sami sebe prisluškuju. Strašno. 
Smatram da su to neke stvari koje se dešavaju i manje više normalno je da se dešavaju i dešavaju se u skoro svakoj koliko toliko razvijenoj državi. 
Kao što je i rečeno u filmu, ljudi žele bezbednost, a to je cena koja mora da se plati.
Tako da, ako nemate šta da krijete, ne bi trebalo da vas potresa što će neko s vremena na vreme možda pogledati neke vaše privatne poruke i naići na neku vašu sliku koja nije nigde objavljena. 

Da se vratimo na film sad.
Očekivala sam mnogo. Očekivala sam interesantan film, koji će mi držati pažnju. Jer sama tematika filma je interesantna. Očekivala sam brz i dinamičan film. 
Iskreno očekivala sam holivudski film, koji neće imati puno veze sa istinom, ali će bar biti zanimljiv.
A šta sam dobila? 
Dobila sam dosadan i spor film, koji traje 2 sata i 20 minuta. 
Ako vas već interesuje ova tema i želite da pogledate dokumentarac na ovu temu, pre bih vam preporučila film Citizenfour.
Tako da ovaj film po meni nije dobar ni u dokumentarne svrhe, a ni u svrhe "ovo je još jedan naivan, špijunsko-holivudski film".




Pre nego što sam odgledala ovaj film, gledala sam naravno prvi deo. I oduševila se iskreno. Njega vam od srca preporučujem. 
Drugi me je razočarao jer su prosto preterali u mnogim stvarima.
Kroz ceo film sam imala osećaj kao da su se previše trudili i u svom tom trudu se izgubili.
Ovaj film i nije toliko loš, ali nalazi se na ovoj mojoj listi jer nije ni približno dobar kao prvi deo.



Ja stvarno volim crtane filmove. Nekad bih pre pogledala dobar crtani film nego običan film.
Kada sam naišla na ovaj trejler iskreno mi se svidela cela ideja. Humor za odrasle, hrana koja priča, hej šta tu ima da se ne voli. Bukvalno sam danima išla okolo i vikala SOSIDŽŽ PARTIII, pre nego što sam otišla u bioskop i pogledala crtani.
A onda je došlo i to kobno veče kada sam otišla u bioskop. 
Nakon projekcije sam sedela pola sata ispred bioskopa, palila cigaru za cigarom i pokušavala da shvatim šta sam ja to upravo odgledala.
U suštini, poenta crtanog mi je jasna. Ali mi tolika doza vulgarnosti prosto nije prijala. 
Ljudi koji me poznaju znaju da nisam previše fina i da manje više nemam dlake na jeziku, pa mi se desi i da opsujem, odnosno psujem jako često za jednu devojku.
E pa čak i meni takvoj, psovke i ovakav vid humora nisu prijali. 
Čak mi je i u par trenutaka bilo jako neprijatno.
Možda sam ja ova crtani doživela pogrešno, možda ne mogu da shvatim takvu vrstu humora ali definitivno ovakav vid crtanog filma nije moja šoljica čaja. 




Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress