FashionMia.com haul.

15:21

U današnjem postu ćete moći da vidite šta sam to dobila sa sajta FashionMia.com

Prvo što me je oduševilo kod saradnje sa ovim sajtom je to što je paket stigao za nešto više od nedelju dana na moju adresu. Tome se iskreno nisam nadala. 
Druga stvar što me je oduševila je kvalitet odeće.
Posebno kvalitet i materijal majice koja je od stvarno prijatnog i mekanog materijala. 

Jedina stvar koja nije bila onakva kakva sam ja mislila da će biti je braon haljina. 
Haljina je lepa i super odradjena, samo izrez je jako dubok, a na slici nije izgledao tako.
To i nije neki velik problem, samo moram da smislim šta bih mogla da nosim ispod, jer za moj ukus izrez ipak previše otkriva. 

Stvari koje sam ja poručila možete pogledati na narednim linkovima ovde, ovde i ovde.

-------------------------------------------

In this post I'm gonna show you some cool stuff that I got from FashionMia.com site.

I'm really satisfied with the quality of everything especially the quality of the shirt. 
The shirt is made of some really pleasant material.
The dresses are also very good and I'm excited to show you how I'm gonna style them in some future outfit posts.

You can find the stuff that I got on the following links here, here and here.








*ovaj post iako je sponzorisan to nije uticalo na moje mišljenje koje sam podelila sa vama*

Kisses,
M.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Super stvarcice, post je super :)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress