My hair.

12:19


I vrapci na grani znaju da ja menjam boju kose brzinom menjanja raspoloženja prosečne devojke u pms-u. Obožavam da farbam kosu i isprobavam nove boje. Mogu vam reći da je to sjajan hobi i takva promena može da vas oraspoloži automatski. Ipak postoji mali problem. Taj mali problem se zove oštećena kosa. Što više farbam kosu to je ona oštećenija.
Zato ću vam u ovom postu pokazati nekoliko proizvoda koji su meni pomogli u borbi protiv oštećene kose. 
Najbolje oružje protiv oštećene kose po rečima moje majke je "ne farbati se uopšte" ali ipak ako ne možete da odolite farbanju kao ni ja što ne mogu da odolim, možda vam neki od ovih proizvoda pomogne.
Moja kosa je dosta suva i imam problem sa opadanjem (taj problem sam imala oduvek, čak i kad se nisam farbala) ali ovi proizvodi mi pomažu da kosa bude dosta zdravija, mekanija i da ne izgleda kao slama. 
Ja naravno nisam profesionalac i ne mogu da vam garantujem da će vam neki od ovih proizvoda pomoći, ali ako imate slične ili iste probleme kao i ja slobodno isprobajte neki od ovih proizvoda.

---------------------------------

I'm addicted to dyeing my hair. Everyone knows it. I love changing color of my hair and I do it very often. It became some kind of my hobby. But there is a little problem with that. The constant use of dye on my hair damaged it. My hair became dry and damaged. 
And I have problem with hair loss. 
In this post I'm gonna show you some products that helped me heal my hair. 
With them my hair is healthier and softer. 
I'm not a proffesional on this subject and I can't guarantee that these product will help you. But if you are having similar or the same problems with hair like me you could try them. 





1. ORIFLAME HAIRX COLOUR PROTECT SHAMPOO - Isprobala sam mnoge šampone od najeftinijih do najskupljih, čak sam neko vreme koristila i medicinske šampone i sa skoro svakim sam imala neki problem. Ili su mi dodatno isušivali moju već suvu kosu ili bi mi kosa bila ulepljena posle korišćenja nekog od njih. Ovaj šampon sam počela koristiti kada sam imala crevnu kosu i koristim ga i sad kad sam plava. Stvarno sam zadovoljna sa njim, lepo miriše, lepo peni, lepo se ispira. Kosa posle njega bude stvarno oprana i čista. Iskreno imala sam predrasude u vezi sa ovim šamponom pre nego što sam krenula da ga koristim, jer ovo ipak nije brend koji je specijalizovan za negu kose. Predrasude su bile tu verovatno jer su me neki mnogo popularniji i navodno kvalitetniji šamponi pre njega razočarali. Ali već posle par korišćenja moje predrasude su pale u vodu. 

------------------------

I started using this shampoo when my hair was dyed in red. And I use it now when I'm blonde. 
I have tried many other shampoos, the cheap ones, the expensive ones, the medical ones. And I've been disappointed with every one of them. I thought it will be the same with this one because this brand is not specialized in hair products but I was wrong. This shampoo smells very nice and my hair after using it is clean and fluffy.


2. KALLOS HAIR PRO-TOX HAIR MASK - Ova maska je najbolja maska koju sam ja ikad probala. Kupila sam je slučajno u nekoj prodavnici hemijskih proizvoda u Rumi. Maska sadrži keratin, kolagen i hijaluronsku kiselinu. Koristim je posle svakog pranja i pomaže mi da mi se kosa ne mrsi. Miris je prijatan, kosa mi se ne ulepi, ne mrsi se, bude mekana i nakon sušenja bude paperjasta. 
Ovo je stvarno proizvod koji bih preporučila svima kakav god tip kose da imate. I što je najbolje 1000 ml ove maske košta nešto više od 300 dinara. Jedini problem je što ne znam gde inače ove maske mogu da se kupe, osim po nekim manjim parfimerijama.


------------------------

This mask is a lifesaver. It's the best hair mask ever. 
I use it every time I wash my hair. 
It helps me untangle my hair and the hair is so soft after using it. 
I bought it in a small shop in my hometown and it's really cheap, it's around 3 euros for 1000 ml. 


3. AVON ADVANCE TECHNIQUES MOROCCAN ARGAN OIL - Ovo ulje stavljam na krajeve dok je kosa još mokra. Pravi je spas za moje suve i ispucale krajeve. Proizvod se nalazi u bočici od 30 ml i meni traje već par meseci. Miris je sjajan i meni se sviđa jer mi ovo ulje ne masti kosu. E sad naravno jednom sam je izmastila samo zato što sam stavila previše proizvoda. Tako da kada se koristi dovoljno je par kapljica utrljati na prste i staviti na krajeve. 
Ja sam ovo ulje kupila pre par meseci i mislim da ga nema u novom katalogu. Ali ovo nije prvo ulje za kosu koje sam ja koristila iz Avona, koristila sam neka i pre njega i njima sam isto bila zadovoljna. Tako da ako poručite bilo koje ulje za kosu iz Avona nećete se razočarati. 


------------------------

This is not the first hair oil that I use from Avon. I've been satisfied with every one that I used. 
The smell of the oil is very pleasant. 
This oil helps me recover my split ends. It doesn't make my hair oily and that's because I use it in small amounts and only on my ends. 


4. SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR - Ovaj proizvod je namenjen za suvu i oštećenu kosu. Ja ga staljam na suvu kosu i najviše mi pomaže leti, kada mi je kosa dodatno oštećena od sunca. Inače ovaj proizvod koristim i da bi mi kosa dodatno lepo mirisala. Ja sam pušač i često sam u zadimljenim prostorijama i uvek imam problem sa dimom koji mi se uvuče u kosu. Kada stavim ovaj proizvod posle pranja njegov miris se zadržava na kosi dosta dugo i kao da se bori protiv duvanskog dima. 

------------------------

This product helps my dry hair in the summer.
But the main purpose of this product for me is that it makes my hair smell amazing. 
I'm a smoker and often my hair picks up a lot of smoke. But when I use this product it's like it fights with the smoke and my hair stays fresh and smells nice. 


5. REDOVNO ŠIŠANJE / OFTEN HAIRCUTS - Još jedna stvar koju bih mogla da vam preporučim je često šišanje. Ako ste pristali da se često farbate onda morate da se pomirite sa tim da ćete se češće šišati. Najbolja stvar protiv ispucalih krajeva je skraćivanje istih. Jer koja je poenta duge kose ako je ona oštećena i ispucala. 


------------------------

If you are going to dye your hair often then you need to cut your hair often. 
You need to cut your slip ends and damaged parts. 
The more you cut your hair the more healthier it will grow. 
 Because what's the point of long hair if it's damaged. 







Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress