Ovih dana. IV

16:38



Već je kraj Novembra.
Ne mogu da verujem da će za par dana doći Decembar i da će Nova godina biti tu dok trepnem.
Šta Milica radi ovih dana?

Milica ne razmišlja puno o Novoj godini ovih dana.
Ali Milica ovih dana razmišlja o nekim putovanjima.

Milica ovih dana samo jede.
Ovih dana baš puno kuvam, nemam slike to i da dokažem ali verujte mi na reč.

Ovih dana baš dobijam puno poklončića i uživam u njima.

Ovih dana pijem lepe kafe i uživam u koliko toliko lepom vremenu.
Ovih dana uzbuđeno skakućem po suvom lišću.

Ovih posećujem i razne manifestacije.
Ovih dana sam bila na jednoj predstavi koju vijam već par godina, od njene prve premijere.
Reč je o predstavi "Kad su cvetale tikve".
Ovih dana sam bila i na "Novosadskom Jazz festivalu".
Ovih dana sam bila na Sajmu viskija u Beogradu.
Ovih dana sam bila i na jednoj radionici gde sam naučila svašta nešto o alkoholnim pićima.

Milica ovih dana i uči.
Da,da, Milica se vratila na fakultet.
Milica ovih dana i čitucka svašta nešto.

Milica je ovih dana kreativna, pa pravi svašta nešto što joj padne na pamet.

Milica ovih dana istražuje Novi Sad.


Milici je ovih dana lepo.



























Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress