Ovih dana. V

12:39


To je to. Bliži se kraj decembra. 
Bliži se kraj ove ne tako lepe godine.
Ova godina je bila katastrofalna.
Nisam toliko kivna na nju, jer koliko god da mi je bilo loše toliko mi je i bilo dobro. Koliko god da mi je ova godina uzela, toliko mi je i dala. 

A šta sam ja to radila u decembru?

Promenila sam frizuru. Ošišala sam sve one mrtve krajeve i sada imam paž. 
I jako sam zadovoljna tom dužinom.

U decembru sam skupljala šminku i kozmetiku. Ne znam šta mi je bilo, ja to inače ne radim.
Ali osećala sam se kao one babe koje pune zamrzivače i frižidere za slučaj da dođe do rata.

I u ovom mesecu sam ispijala kafe i uživala sa dragim ljudima.
Obilazila sam neka nova mesta, otkrivala neke nove kutke i jela neku mnogo dobru hranu.

U decembru sam i učila. Da ne mislite da sam samo lenčarila. 
I mogu vam reći da sam zadovoljna uspehom.

Prisećala sam se starih uspomena i pravila mesta za nove. 

Uživala sam u prazničnoj atmosferi i prazničnoj dekoraciji svuda oko mene.

Pravila sam planove, za koje ne znam da li će se ispuniti ili neće.

U decembru sam maštala o toj novoj godini koja nam uskoro dolazi.
Kao i svake godine razmišljala sam da želim samo da budem srećna i zdrava.































Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://mlmr16.blogspot.rs

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress