Hello 2017.

13:17


Kasnim. I to poprilično.
 Ispratili smo staru godinu, proslavili smo sve praznike koje smo mogli da proslavimo i evo već je sredina januara. 
Praznike sam provela u krugu dragih ljudi, prijatelja i porodice. I baš sam se odmorila. 
Uživala sam ušuškana ispod dekice uz gomilu dobrih filmova.
Uživala sam u enormnim količinama hrane i slatkiša. 
Uživala sam uz po koju čašu vina i uz koji koktel.
Uživala sam u prazničnoj atmosferi. 

Razmišljala sam o prošloj godini. Razmišljala sam kako su mnogi govorili kako je to jedna od gorih godina. Kako jedva čekaju da se završi.
I ja sam tako mislila. 
Mislila sam da je prošla godina bila jedna bljak godina. 
A onda sam se zapitala zašto je to tako.
I došla sam do zaključka da i nije toliko bila bljak. 
Bila je teška godina, to moram priznati. 
Ali da je bila u potpunosti bljak, nije. 
Bilo je ružnih momenata ali isto tako je bilo i lepih. 
Shvatila sam i da sve što je bilo ružno u prošloj godini donekle sam ja bila kriva zbog toga. 
Kao i uvek ja sam ta koja samu sebe uvali u probleme i onda gleda kako da nađe izlaz iz njih.
Isto tako sam shvatila da taj bljak period je bio jako kratak. 
Ostatak godine jeste bio turbulentan ali je bio uzbudljiv. 
Jesen mi je donela neke nove stvari. 
Jesen mi je donela neke nove ljude, neka nova iskustva, neki novi grad, neke nove uspomene.
Jesen i zima su bile lepe u toj bljak godini. 
Prošla godina je bila godina sa puno lekcija iz kojih sam mnogo stvari naučila. 
Naučila sam da za neke stvari ne treba puno razmišljati, dok za neke druge stvari ipak ne treba biti brzoplet. 
Naučila sam čije savete treba da slušam. 
Naučila sam ko su ljudi koji me vole i koji će tu uvek biti uz mene. 
Naučila sam koliko je porodica bitna.
Naučila sam da treba rizikovati iako se taj rizik možda na kraju ne isplati. 
Naučila sam da koliko god nešto loše ispadne uvek ima nešto dobro što iz toga izađe.
Naučila sam da nije bitna kalendarska godina, već vi. 
Ne možemo kriviti godinu zbog svojih neuspeha niti joj biti zahvalni zbog svojih uspeha. 
Jedino smo mi odgovorni. 

Sebi želim da mi ova nova godina bude mnogo bolja nego prethodna i svesna sam da se sama moram potruditi oko toga. 
Vama želim isto.
 Želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi i uspeha, ali znajte da sve to zavisi od vas. 


Nadam ste da ste divno proveli ove praznike i želim vam srećnu Novu godinu.
Takođe vam želim to nešto što će da vas pokrene da ovu godinu učinite sebi nezaboravnom u najboljem mogućem smislu. 









Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара