My Aliexpress finds.

09:38


Ranije sam se plašila poručivanja preko interneta i bila sam jako skeptična po pitanju svega.
Dok jednog dana nisam presekla i odlučila da poručim prvu stvar sa Aliexpress-a. Naravno nisam se zaustavila na jednoj stvari i sad redovno poručujem sa ovog sajta. 
U ovom postu ću vam pokazati neke stvari koje su mi stigle u poslednje vreme i moje utiske o njima. 
Takođe ću sa vama podeliti i svoj generalni utisak o ovom sajtu i svoja iskustva. 

Sa Aliexpress-a uvek naručujem sitnice, koje nisu skuplje od 4 dolara. 
Uvek naručujem od seller-a koji imaju besplatnu dostavu za Srbiju i uvek pre nego što nešto naručim pogledam recenzije kupaca i slike proizvoda koje su dobili.
Do sada mi se ni jednom nije desilo da mi nešto ne stigne ili da sam morala dodatno da plaćam carinu za nešto, što mislim da bi bilo i suludo jer vrednost stvari koje naručujem je minimalna. 
Naručila sam oko 25 stvari do sad i slobodno mogu da kažem da su sve stvari bile kao sa slike, ništa mi nije stiglo oštećeno.
Za tako nisku cenu nečega očekivala sam prvo nešto što i nije toliko kvalitetno ali sve je bilo i više nego dobrog kvaliteta. 
Obično sam čekala oko mesec dana da mi stignu paketići, jedino sad poslednji put kada sam naručivala negde sredinom novembra čekala sam oko dva meseca na poslednji paket.

Mislim da je Aliexpress sjajno mesto gde možete naći jako povoljne stvarčice i sitnice kojih možda nema kod nas ili su dosta skuplje. Ako vam nešto ne treba hitno i spremni ste da čekate to, onda je ovo pravi sajt za vas. 
Ja sam dosta stvari naručivala i kao poklon drugim ljudima, pa ako to radite imajte na umu da ćete možda čekati i do dva meseca na paket i poručite ranije. A ne kao ja koja sam kasnila dva meseca sa nekim poklonima, ali nema veze niko se nije ljutio. 

Najviše sam do sad naručivala futrole za telefon. I sebi i drugim ljudima. I svaka je bila odlična. Mislim da se definitivno isplati naručivati odavde futrole i sačekati mesec dana da stignu, jer izbor je jako velik i jako lepih futrola u ponudi ima i to za razne modele telefona.
Većinu modela i dezena nećete naći na našem tržištu, a i one koje nađete su neuopredivo skuplje.



Ove čarape su bile poklon jednoj mojoj drugarici. Kada sam videla ovo znala sam da će to biti savršen poklon za nju. Iznenadila sam se njihovim kvalitetom kada su stigle, materijal je jako prijatan i uopšte nije plastičan. 


Futrolu za telefon sam naručila sebi i jako sam zadovoljna. Futrola je gumena i jako lepo paše na telefon. 



Već neko vreme sam htela da isprobam ovu četku za puder i odlučila sam da je naručim ovde. Razmišljala sam da ako se razočaram neće biti tolika šteta jer je jako jeftina. 
I nisam se razočarala. Četka je stvarno dobra za divno čudo. Jako je mekana (ceo jedan dan sam se igrala sa njom koliko je mekana), ima lepu dlaku i dobro razmazuje puder. 
Malko se teže pere ali nije je nemoguće oprati. 



Ove priveske sam naručila ne znam ni sama zašto. Ali našla sam im primenu kada su stigli. Privesci su kvalitetni i jako lepo izgledaju. U opisu proizvoda je pisalo da se dobije 100 privezaka, a meni je stiglo čak i više od 100 komada što je stvarno plus. 



Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Nasla si odlicne stvarcice, sve mi se dopada :-)
    Odlican post ! xx

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/01/frozen.html

    ReplyDelete
  2. AliExpress je stvarno ok, samo i ja čekam trenutno narudžbe koje sam napravila početkom studenog, i sad me malo već ljute.
    Inače su korektni i dostavljaju stvari u dobrom stanju. Ja kupujem elektroniku, usb kable za mobitele, punjače za punit mob u autu i takve stvari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da sad treba malo duže da se čeka zbog praznika i svega. Plus znam da ima uvek zastoj ako naručiš sad nešto oko njihove Nove godine, pa je bolje naručivati sredinom februara (veljače :D).
      E vidiš ja nikad ranije nisam naručivala takve stvar, a sad čekam neki kabl za neku konzolu za igrice, pa me baš interesuje hoće li biti dobar. :)

      Delete

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress