My Bucket List | Free Climbing.

10:12


Već smo stigli do trećeg posta iz serije "My Bucket list".
Moju listu možete pročitati u ovom postu.

Još jedna stavka sa mog spiska je precrtana i ona je kao i prethodna jedna vrsta ekstremnog sporta. 
Dugo sam želela da probam penjanje po veštačkoj steni ali nikako da dođe na red. 

Jedan dan sam se šetala oko Spensa i videla da na Spensu postoji penjački klub. 
Kada sam došla kući nije mi puno trebalo da nadjem njihovu stranicu i raspitam se o svemu. 
Penjački klub o kom pričam je Penjački klub Adrenalin.
Ukoliko želite da se oprobate u ovom sportu a živite u Novom Sadu ili vam nije problem da dođete do Novog Sada preporučujem vam ovaj klub. 
Na njihovoj Facebook stranici se raspitajte kada su slobodni termini i oni će vam sve ljubazno objasniti. 
U određenim terminima ukoliko niste član kluba možete da se penjete dva sata koliko vam je volja. Odnosno onoliko koliko budete snage imali. 
Dva sata u tim slobodnim terminima košta 500 dinara. (bar je toliko koštalo kada sam ja išla)
Bitno je da se udobno obučete, a svu dodatnu opremu i objašnjenja dobijate od njih na licu mesta. 
Sam klub je lepo sređen, sve je novo i svlačionice su jako čiste i uredne. 

Ovaj izlet, da ga tako nazovem, je bio iznenađenje za mog dečka kom sam rekla da ga vodim negde i da se udobno obuče. 

Ovo je definitivno jedna od boljih stvari u životu koje sam ja probala. 
U početku me je bio strah ali je on nestao odmah posle prvog penjanja. 
Ja se iskreno ne bojim visine pa mi visina nije predstavljala neki problem. 
Ne treba da se bojite ni za svoju sigurnost jer ste osigurani i nemoguće je da padnete. Naravno kao i kod svakog ekstremnog sporta postoji mogućnost povrede ali šanse da se povredite su minimalne. 

Moram da vam priznam da nije lako ali isto tako nije ni teško. 
Ako ste inače fizički aktivni i bavite se nekim sportom ne bi trebalo da vam bude teško samo penjanje.
Ja ne mogu da se setim koliko sam se tačno puta penjala ali sam se penjala solidno puta za ta dva sata. Odustala sam posle onog puta kada su ruke krenule lagano da mi se tresu. 
Razlog toga je što sam ja prethodnih par meseci bila tolika lenčugetina pa se nisam bavila nikakom fizičkom aktivnošću, tako da su mi mišići na rukama dosta slabi. 
A ja pošto nisam profesionalac, niti su mi poznate tehnike penjanja svu snagu sam preusmerila u ruke i vukla sam se gore rukama. A tek sam kasnije shvatila da mogu da guram i nogama. 
Možda vam sad ovo što pišem zvuči dosta konfuzno ali ako odlučite da se penjete biće vam jasno. 
U svakom slučaju nije potrebno da budete profesionalni sportista ili da budete preterano fizički spremni da biste ovo probali. 

Ako volite ekstremne sportove ili ako se bavite nekim drugim sportom a rekreativno biste voleli da probate nešto novo obavezno probajte penjanje po veštačkoj steni.













Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress