My Bucket List | Shooting Range.

14:11

Ovo je drugi post iz serije postova "My Bucket list".
U ovom postu možete videti moju listu. 

Nikad nisam bila tipična devojčica i uvek su me zanimale neke malo drugačije stvari. 
Moj deda je bio major i verovatno sam slušajući priče mog tate o njemu razvila neku čudnu ljubav prema vojsci i oružju. 
Pre mnogo godina sam bila prvi put u streljani i prošlo leto mi je palo na pamet kako bih mogla ići ponovo. 
U većinu streljana možete otići rekreativno, bez učlanjenja i oprobati se u pucanju u metu iz vatrenog oružja sa pravom bojevom municijom.
Vrste oružja i vrste kalibara koje možete da koristite variraju od streljane do streljane ali u većini je izbor stvarno veliki. 
Od vrste oružja i vrste kalibra zavisi i cena. 
Cena se formira na osnovu broja metaka koje ispalite. 
Korišćenje domaćeg oružja je besplatno dok strano oružje u većini slučajeva ćete morati da doplatite. 
Ako vam se kojim slučajem ovo svidi i odlučite da se učlanite u neku streljanu cena metkova je onda niža.

Prošlo leto sam bila u dve streljane, jednom sam jako zadovoljna, drugom nisam. 

Ona kojom sam zadovoljna je streljana Streljačkog kluba Partizan i tamo su i nastale slike iz ovog posta. 
Zaposleni u ovoj streljani su jako ljubazni i objasniće vam sve što vam nije jasno i pokazaće vam kako se sigurno rukuje oružjem.
Ova streljana se nalazi u sklopu Partizanovog stadiona u Beogradu i definitivno vam je preporučujem ukoliko želite da se oprobate u ovoj vrsti ekstremnog sporta. 

Ovim postom nikako ne želim da promovišem nasilje niti korišćenje vatrenog oružja van streljana i bez nadzora profesionalaca. 
Vatreno oružje bilo kakve vrste nije igračka i sa njim se ne treba igrati.

Ovo je sjajan sport i po meni su streljane sjajno mesto na kojima možete da se oprobate u njemu ukoliko vas on interesuje. 






Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара