My Cup of Tea Planner by Srecna planeta.

12:40

Ja sam jedna jako neorganizovana osoba, evo javno priznajem.
Ali volim da planiram, volim da zapisujem i želela bih da budem organizovanija. 
Moj problem je što stvari zapisujem u sto i jednu svesku, rokovnik i onda zaboravim gde sam šta zapisala. Trebao mi je planer u koji ću da zapisujem najbitnije stvari.
Ja sam takođe osoba koja sve novo počinje od ponedeljka ili kao u ovom slučaju od Nove godine. 
Bacila sam se u potragu za lepim, jednostavnim i pristupačnim planerom. 

Ono što mi je bilo bitno je to da planer bude lep i da ima lepe ilustracije, jer je to jedna stvar koja će me vući da pišem u njemu. 

Druga stvar koja mi je bila bitna da taj planer bude jednostavan. Nisam htela planer sa gomilom podela, jer se ja onda u tim podelama i odeljcima izgubim. 

I poslednje stvar koja mi je bila bitna je bila cena. Nisam želela da dam neku nerealnu sumu za planer jer sam ja neko ko po rokovnicima, planerima piše, briše, šara, itd. 

Ovaj planer se uklopio u sva moja očekivanja. 
Ima prelepe ilustracije, za svaki mesec drugačije i to u skladu sa godišnjim dobima. 
Nije komplikovan, ima kalendar za ovu i narednu godinu, prostor da pišete svaki dan u mesecu i prostor za beleške na kraju svakog meseca. 
I cena mu je samo 800 dinara + poštarina. 

Ovaj planer je nastao u saradnji My Cup of Tea  portala i Srećna Planeta shop-a.
Planer možete jednostavno naručiti preko Instagram profila, kao što sam i ja uradila. 
Planer mi je stigao u roku od jednog dana i jako sam zadovoljna isporukom. 
Stigao je divno upakovan sa poklon kolačićem.

Ako vam treba lep i jednostavan planer definitivno imate preporuku od mene za ovaj.








Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jako mi se dopada planer, baš ovih dana tražim sebi da kupim. Veoma je lep i dopada mi se što nema mnogo podela. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto ako trazis koji da uzmes, imas preporuku za ovaj. :)

      Delete