All in packaging | Preview.

18:54


Ćao žene!
 (a možda i momci)

Pre manje od nedelju dana sam imala priliku da naručim neke super korisne stvarčice sa sajta All in Packaging
Sajt se bavi prodajom ambalaže. Na prvu loptu možda ne zvuči kao da imaju bilo šta zanimljivo u svojoj ponudi ali ako to mislite varate se. 
Imaju odličnu ponudu raznih plastičnih pakovanja, skoro sve što možete da zamislite. 
Takođe u ponudi imaju i neka staklena pakovanja, kozmetičke torbe, nesesere i još mnogo toga. 
Ovaj sajt je savršen za nekog ko pravi kozmetiku, ima svoj mali biznis i potrebna su mu pakovanja za proizvode. 
Ali isto tako sajt je savršen i za pojedince kojima su potrebne određene stvari za kuću. 
Cene su smešne i u to se možete uveriti i sami ako odete na njihov sajt.

Kao što sam i napomenula na početku posta ja sam svoje stvarčice naručila prošle nedelje i paket mi je stigao FedEx-om na kućnu adresu za 5 dana. 
Poštarinu nisam platila, ni carinu, jedino mi je naplaćen PDV u iznosu od oko 250 dinara.

U ovom postu ćete videti samo delić onoga šta sam dobila, a u nekom narednom postu ću vam pokazati sve što sam dobila i ostaviti linkove za svaki proizvod.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi girls! 
(and maybe boys)

Someday last week I got a chance to order some cool stuff from website called All in Packaging.
This is a website that sells all sort of packagings. Maybe at first this doesn't sound so interesting but believe me it is. 
They have great stuff to offer. On this website you can find dispensers, containters, jars, make-up bags and many more. 
This website is perfect for someone who has their own make-up/cosmetic brand and a small business and needs packagings for their products.
But this website is also perfect for everyone else who needs some kind of packaging for home use. 
The prices are really low but you can go to the website and see it for yourself if you don't believe me.
The shipping is very fast, your package should be on your doorstep in no longer than 7 working days.
I recommend you to go their website for more information on how much the shipping would cost for your country.

In this post I will only show you the preview of what I got and in the next post I will show you all the products and the links where you can find them.










Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. fotografije su odlicne :))

    ReplyDelete
  2. Sjajan post <3
    Ako želiš pogledaj moj blog. :)
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress