January Favorites.

13:04


Januar je proleteo, a ja još ne mogu ni da se naviknem da je 2017. godina u toku.
Iako je proleteo Januar je bio jedan jako lep mesec. Malo sam učila, mnogo sam uživala. Malo sam kupovala, mnogo sam poklona dobila. Malo sam vežbala, mnogo sam jela. 
U ovom postu ću vam pokazati neke random favorite meseca Januara.
Nadam se da je i vama Januar bio lep kao i meni.



Ove tri mazalice za usne su mi definitivno favoriti od prošle godine ali ostaju favoriti i u ovoj godini. Isprobala sam neke nove, kupila neke nove ali su mi ove boje ostale favoriti. U pitanju su Aura Matte Long Lasting Lip Cream i Maybelline Color Drama. 
Po meni boje su savršene i za noć i za dan, a njihova tekstura i to kako se ponašaju na usnama mi savršeno odgovara. 
Nažalost ne mogu da vam kažem koje su nijanse u pitanju jer sam skinula nalepnice koje su bile na njima. 


Kao poklon za Novu godinu sam dobila ovaj polaroid aparat. 
On je definitivno jedan od mojih omiljenih poklona do sad. Ceo januar sam se igrala sa njim i pokušavala da naučim kako se koristi. 
U posebnom postu ću vam pisati detaljnije o njemu, o filmu koji se koristi, itd.


Sledeći favorit je ova knjiga. Favorit je zbog njenog naslova, zbog kog sam je i dobila. 
Reč je o psihološkom romanu. 
Glavni lik je Božo, tipičan antijunak koji doživljava egzistencijalnu krizu.


Trenutno u Outlet-u u Inđiji su sjajna sniženja. Uspela sam da ulovim još neke krupnije stvari ali ovi grudnjaci su favorit moje kupovine. 
Šareni, kvalitetni, a oba sam platila samo 500 dinara. 




Kao što sam rekla na početku u januaru sam mnogo jela. Pre svega mnogo sam jela slatkiše ali pošto su bili praznici oprošteno mi je. 
Nešto što bih definitivno izdvojila su ove Eugen čokoladice. 
Sjajan spoj fine čokolade i lešnika. 



I poslednji favorit prošlog meseca je nešto slično kao i prethodni, samo ne može da se jede. 
To je ova divna Yankee Candle sveća. 
Miris je sjajan, kada je upalite oseti se intenzivan miris čokolade i kafe koji ispuni celu prostoriju. 
Jedini problem je što svaki put kad je upalim jede mi se nešto slatko i čokoladno.



Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Polaroid aparat je prelijep! Mnogo mi se sviđaju tvoji favoriti. :)

    Its Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidjaju.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress