The story about my Polaroid.

14:24





U prethodnom postu o Januarskim favoritima ovde sam vam pomenula ovaj aparat.
Dobila sam ga kao poklon za Novu godinu. 
Ovo je jedan od boljih poklona koje sam dobila. 
Dugo sam želela da imam stari polaroid aparat. 

Iskreno pre nego što sam ga dobila nisam previše istraživala o istom. 
Znala sam samo da aparat koristi filmove koji su ujedno i baterija koja pokreće aparat. 
Prvi šok kada sam dobila aparat i krenula da istražujem o istom i o filmovima je bio taj da u filmu postoji samo 8 fotografija. 
Okej, osam i nije toliko strašno. 
Ali ipak je strašna cena za koju dobijate tih osam fotografija. 
Cena jednog filma u Foto studiju u Beogradu u Staklencu košta 2700 dinara. 
Složićete se da cena nije mala. 

Posle sam malo više istraživala i došla sam do informacije da isti ti filmovi na sajtu  Impossible Project-a koštaju 20 eura, što je malo jeftinije i prihvatljivije od cene u Beogradu. 

Još jedan problem je što sam aparat ima jako malo opcija za podešavanje, a da biste videli da li ste dobro podesili aparat morate da ga isprobate. A kada isprobate nema nazad. 
Prvih par fotki su mi bile crne i to je bilo jako veliko razočaranje. 
Sledeće fotke su mi bile prepržene, pa mutne ali vremenom se ispraksate i budu bolje. 
Kao i za uvek vremenom i vežbom sve postane bolje. 

E sad, da li se to sve isplati?
Iako su filmovi skupi ako volite ovakvu vrstu fotografije i ako vam je ovo zanimljivo isplati se. Odnosno vredi tu paprenu cenu koju morate da platite. 








Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. predobro! oduševljena sam polaroid fotkama i nadam se da ću uskoro i ja nabaviti fotić :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovakav kao moj imas na kupujem-prodajem sajtu, po sasvim solidnim cenama.. :)

      Delete
  2. Ne znam kako sam ti blog zagubila po putu, tako mi je drago bilo vidjeti tvoj komentar kod mene danas i evo men odmah natrag :) Jeeej drago mi je da si krenula u polaroid avanturu iako košta novaca i živaca, ali ja ga obožavam - zapravo sam baš maloprije razmišljala kako bi svog mogla ponijeti danas van nakon valjda pola godine ne korištenja. Filmovi su strašno skupi i dobar snimak je u 80% slučajeva čista lutrija, ali ja sam si nekako rekla da koji put godišnje mogu uzeti par kutijica i onda ga ponijeti sa sobom kad su baš neke posebne stvari u pitanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menjala sam adresu bloga,pa sam se svima izgubila sa radara. :D
      Tako sam i ja odlucila da kad imam viska novca (sto je nikad :D) ili jednom u dva meseca uzmem film i koristim za neke posebne prilike. :)

      Delete
  3. Ja mnogo volim polaroid aparate i velika mi je želja da nabavim jedan savremeni u mojoj omiljenoj boji - mint zelenoj. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ovom foto studiju u Staklencu, sto sam pomenula u postu, imas te nove Fuji polaroid aparate, kao i filmove za njih. :)

      Delete
  4. Obožavam ovakve fotografije i planiram da u budućnosti kupim jedan polaroid aparat. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelim ti srecu u potrazi za odgovarajucim aparatom.. :)

      Delete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

SammyDress