Review | All in Packaging - Buy packaging online!

12:14



Ćao svima! 

U ovom postu sam vam predstavila All in Packaging sajt.  
Sada ću vam pokazati sve stvarčice koje sam dobila od njih. 

---------------------------------------------------------

Hi everybody!

In this post I presented you the All in Packaging website.
Now I'm gonna show you all the cool stuff that I got from them. 




Iako je sajt prvenstveno baziran na prodaju ambalaže i pakovanja imaju i malu ponudu kozmetičkih torbica i nesesera. Nisam mogla da odolim, pa sam naručila i dve kozmetičke torbe. Naručila sam isti model samo u dve različite boje. 
Na fotkama se možda ne vidi dovoljno dobro ali ove torbe su stvarno sjajne. Idealne su za putovanja, možete u njih spakovati skoro sve što vam treba. Odlična stvar je ta što unutra postoje razne pregrade u koje možete da stavite četke za šminkanje ili neke sitne stvari. Uz torbu dobijete i nešto što liči na novčanik za sitniš, što pretpostavljam da je predviđeno za neku sitnu šminku. Podeljen je na dva dela, što ga ne čini previše praktičnim. I iskreno ne vidim neku veliku poentu ovog dodatka. U jedan deo može da stane jedan karmin ili jedna mono senka. Ali zato možete da ga koristite kao novčanik za sitniš, pre nego za šminku.
Materijal od kog su torbe napravljene me užasno podseća na perjanu jaknu. Torbe su mekane i sve što stavite u njih biće bezbedno. 
Na ovom linku možete pronaći rozu, a na ovom plavu torbu. 


---------------------------------------------------------

On this site besides packagings you can also find cosmetic bags. I ordered two, one pink and one blue. The bags are great for traveling, you can put almost everything you need in them. 
Inside you have many compartments so you can easily organize your stuff. 
The bags are made of nylon but they are soft and everything you put in them will be safe. 
For more information about the bags you can click here and here.





Naručila sam i dve kutijice u obliku popularnih kolačića. Jednu ću iskoristiti kada budem pravila neki DIY balzam za usne, a drugu koristim za čuvanje sitnih minđuša. Kutijice su preslatke i napravljene su od čvrste i kvalitetne plastike.
Možete ih naći ovde i ovde

---------------------------------------------------------

I also ordered these cute little macaroon jars. The pink one I will use for a DIY lip balm and the purple one I am using for storing tiny earrings. 
You can find them here and here



Želela sam da budem praktična i da naručim nešto što mi stvarno treba. Tako sam se odlučila da naručim plastičnu bocu sa pumpicom za tečni sapun, bočicu sa prskalicom i bočicu za aceton.
Sve je napravljeno od zaista kvalitetne plastike i pumpice rade perfektno. 
Boca za tečni sapun je od 500 ml i u nju možete presipati tečni sapun ukoliko kupujete tečne sapune u većim pakovanjima kao ja. 
Ja aceton ne koristim toliko često pa sam zato ovu bočicu iskoristila da stavim u nju losion koji koristim za čišćenje lica. I stvarno mi je mnogo lakše tako da ga koristim.
Bočicu sa prskalicom ću iskoristiti za jedan DIY sprej za kosu. Nisam ga još napravila ali čim ga napravim, napisaću i post o tome.

---------------------------------------------------------

I ordered some stuff that I really need. 
Plastic bottle with a pump for the soap, fluid pump bottle and a small bottle with a sprayer.
The bottles are made from high quality plastic and the they work really well.
I'm using the fluid pump bottle for a face lotion and it's more easier to use it when it's in this kind of packaging.
The bottle with a sprayer I'll be using for a DIY hair spray. 
When I make the spray I'll write a post about it. 



I poslednja ali ne manje bitna stvar je ova plastična tegla od 750 ml sa poklopcem. 
Tegla je odlična, plastika je čvrsta i poklopac savršeno paše. Delovi za zatvaranje na poklopcu su metalni. Ja teglu koristim za čuvanje čaja ali je dovoljno velika da u njoj držite šta god poželite.

---------------------------------------------------------

And the last but not the least is this plastic jar with metal latch.
The jar is pretty big and you can store anything you want in it. 
I'm using it for storing tea.




Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Predobre stvarčice, pogotovo zato što ih možeš namijeniti za apsolutno bilo što! Čestitam ti i na 300 članova, taman sam ti zaokružila broj! Prekrasan blog.

    Kalopsia

    ReplyDelete

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress