February Favorites.

10:21




Ćao žene! 
Već je skoro sredina Marta pa možda malo i kasnim sa ovim postom.
Ali što bi neko pametan rekao : "Niko srećan zakasnio nije."

U ovom postu ću vam pokazati neke stvarčice koje su mi obeležile prethodni mesec i koje bih definitivno preporučila drugima. 
Nadam se da vam je Februar bio lep i da uživate i u ovom tmurnom Martu. 



U poslednje vreme se slabije šminkam i prosto puštam kožu da mi diše. 
Ranije sam koristila razne kamene pudere, a u Februaru sam odlučila da šansu dam Rimmel Stay Matte kamenom puderu. I nisam pogrešila, ovaj puder je odličan. Radi svoj posao, matira lice, ima dobru pokrivnu moć, a opet nije pretežak za nošenje. 
Pošto sad retko koristim tečni puder uz ovaj Rimmel kameni puder koristim samo Max Factor-ov Eye Luminizer. Ovaj proizvod sam dobila u Glambox-u i u početku sam ga izbegavala. Kad sam konačno odlučila da ga isprobam oduševila sam se. Tekstura mu je predivna i lagana. Koristim ga na predelu ispod očiju za šta je i predviđen, prekriva mi i posvetljuje to područje taman onoliko koliko meni treba. 




Sledeći favorit je knjiga, Pulp fiction.
 Knjiga nema nikakve veze sa istoimenim filmom.
Ova knjiga je zbirka kratkih krimi priča različitih pisaca. 
Uvek joj se vraćam kada mi treba neko štivo uz koje ću se opustiti i neću puno morati da razmišljam.
Teme koje se provlače kroz priče svakako nisu opuštajuće, ali to je nešto što meni prija i što ja volim da čitam.



U ovom postu sam pomenula da sam rekordni broj puta bila u bioskopu. 
Jedan od filmova koji sam gledala, a da mi se svideo je bio nastavak legendarnog filma iz devedesetih Trainspotting-a. 
Iskreno nikad ne bih mogla ni da pomislim da će snimiti nastavak ovog filma, po mom mišljenju nastavak nije bio potreban. 
Ali, uvek postoji oni ali...
Iako mi je prvi deo ostao favorit, drugi deo je svakako vredan gledanja. 



Sledeći favorit je ova Adidas kapa, odnosno sajt sa kojeg sam je naručila. 
Konačno sam odlučila da probam da naručim nešto sa Asos.com sajta.
Znam da nisam otkrila toplu vodu i da ljudi već godinama naručuju sa ovog sajta, ali eto meni je ovo bio prvi put. Uvek sam ga zaobilazila ne znam ni sama zašto. Ali kada sam konačno odlučila da naručim nešto shvatila sam da sam pogrešila što ranije to nisam uradila. 
Poštarina je jako niska ili je besplatna ukoliko naručite preko 30 eura.
Predviđeno je da će paket stići za dve nedelje, a stigao je za nedelju dana. 
Drago mi je što sam otkrila ovaj sajt sa malim zakašnjenjem i radujem se novim porudžbinama sa njega. 



Poslednja stvar koju ću podeliti sa vama u ovom postu je Aktivni ugalj. 
Ne, nisam se otrovala hranom i stomak mi odlično funkcioniše. Aktivni ugalj koristim za izbeljivanje zuba. 
Nikad nisam imala problem sa zubima jer su uvek bili prilično svetli. Ali pošto sam ja pušač počeli su lagano da poprimaju tamniju nijansu. 
Nisam želela da razmišljam o izbeljivanju na neki drugi način jer stvarno nemam velik problem.
Zato sam odlučila da isprobam izbeljivanje na ovaj način. 
Prah iz kapsulice pomešan sa malo vode treba da stavite na četkicu za zube i time istrljate zube kao i kad ih perete. Posle zube isperete i operete pastom. 
Jako je bitno da ovo ne radite previše često jer vam se može oštetiti gleđ na zubima. 
Zubi vam neće dobiti "holivudsku belinu" kao da ste ih izbeljivali kod zubara. 
Ali meni je ovo pomoglo da vratim svoju nijansu.




Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. nisam koristila ove proizvode, kapa je skroz simpaticna, prvi put sam na tvom blogu, jako mi se svida, samo tako nastavi

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  2. Milice draga, veoma interesantan post, a ono sto mi se posebno dopada kod njega jeste to sto ne lici ni na jedne ovomesečnje favorite koje sam do sada čitala. Zaista odlicno uradjen, proizvodi su specificni, nista od njih do sad anisam koristila (niti se susrela s njima), ali mi izgledaju jako lepo i zanimljivo.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  3. Super je post,sa slikama sam oduševljena i ova kapa mi je baš u mom fazonu,predivna!

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Beautiful photo and post, Dear<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete