Ovih dana. VI

09:40





Poslednji post ovakvog tipa sam pisala krajem decembra. 
Od tada je prošlo dva meseca. 
Već sam krenula u nove pobede i već sam krenula sa realizacijom nekih planova.

A šta sam to radila protekla dva meseca?
Pa hmmm...

Odmarala sam, uživala u praznicima, prejedala se. 
Sada plačem nad posledicama tih prejedanja. 

Učila sam, polagala ispite i položila ispite. 

Čitala sam knjige. Neke sam pročitala, neke nikako da završim. 
Kao i generalno u životu imam problem i sa knjigama. Ne mogu da završim sve što počnem. 
Znam, znam osobina koja nikako nije za pohvalu.

Dobila sam punoo, puno poklona a isto toliko sam i poklanjala. 

Kupovala sam gluposti kao i uvek i trošila novac bez potrebe. 

Počela sam da "slikam". Jedan dan sam kupila vodene boje i četkice i počela da muljam po papiru. 
Ja inače nikad nisam znala ni da crtam, ni da slikam, prosto anti-talenat sam za te stvari. Ali to me nije sprečilo da se igram. Shvatila sam da me to moje muljanje po papiru smiruje i koliko god da u stvari ne znam da slikam neću odustati od toga.
Treba da radite šta god vas usrećuje. 


Odgledala sam mnogo filmova.
 Rekordan broj puta sam bila u bioskopu i rekordan broj filmova sam odgledala kući. 
I šta mogu da zaključim? 
Oni filmovi koji su bili dobri su bili stari filmovi koje nisam ranije gledala, a oni koji su bili loši su bili novi filmovi.
Naravno, čast izuzecima.
Ali u poslednje vreme jednostavno imam osećaj da su mnogo bolji filmovi pravljeni pre 10-15 godina nego sad.
Ili možda nisu krivi novi filmovi, možda je problem u meni.

Kupila sam nove predivne patike (okej, možda su samo meni predivne) i jedva sam dočekala prve zrake sunca da ih prošetam. 

Plakala sam malo, moram da priznam. Okej, možda malo više.
 Ali sam se i mnogo smejala. 

Srećna sam i zadovoljna što na kraju kad sve saberem i oduzmem shvatim da sam se više smejala nego plakala. 

Uživajte u ovim divnim danima i smejte se što više. 















*ovi postovi su moj mali podsetnik na određene periode u mom životu, kojim volim s vremena na vreme da se vratim. tako da nemojte da zamerite na poprilično čudnom i slobodnom stilu pisanja.*



Ako želite možete da me pratite na instagramu 
@milica.marushic

If you want you can follow me on instagram
@milica.marushic



Kisses,
M.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Nije problem u tebi, problem je u filmovima. I ja sam istog mišljenja.
    Odlične fotografije!

    Kathy's delight / >>> Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što nisam jedina!
      Hvala.. :)

      Delete
  2. U potpunosti se slazem za filmove, preporucicu ti da odgledas The Hidden Face i Perfect Strangers, odlicni su :-)
    Uzivala sam u postu, sjajne slike ! :-*

    CHECK MY NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/03/food-for-thought.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, stavljam ove filmove na listu za gledanje.. :)

      Delete
  3. Odličan post, zaista sam uživala čitajući. Slike su, također predivne.
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratit ću <3

    El's Notes

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress