Travel | Vienna by night.

11:16


U ovom postu sam vam rekla da sam bila u Beču. 
Rekla sam vam i da je Beč prelep. 

A znate šta je meni lepše od Beča danju, Beč noću.
Ja sam imala tu sreću da je grad bio prelepo okićen zbog praznika, pa je i to uticalo na atmosferu.
Ako ikad odete u Beč nemojte gubiti vreme sedeći po kafićima već šetajte.
Šetajte dok vas noge ne zabole.
Ostavite turistički vodič sa strane i lutajte sami.
Lutajte, izgubite se i otkrijte neki novi dragulj ovog grada.

Postoji jedna stvar koju bih vam preporučila da posetite, to je nešto što ćete svakako naći u svakom turističkom vodiču.
Ako ste ljubitelj umetnosti, onda obavezna stanica mora da vam bude muzej Albertina. 

Verujem da ste do sad pročitali i previše preporuka šta posetiti u ovom gradu, pa ne bih i ja da vam dosađujem. 
Jedino što mogu opet da vam kažem je da lutate. 
Lutajte, idite gde vi hoćete, a ne tamo gde su vam rekli i tako ćete najbolje upoznati neki novi grad. 















Kisses,
M.



You Might Also Like

10 коментара

  1. stvarno dobre fotke :)

    ReplyDelete
  2. Ove fotografije su očaravajuće! Iako je proljeće tek stiglo u pravom smislu, fotografije u meni bude želju za hladnijim mjesecima. :)

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.. I hladni i topli meseci imaju svojih čari.. :)

      Delete
  3. Predivne fotografije! Nikada nisam bila u Becu a tako bih volela, a ove fotografije me jos vise privlace. PS zapratila sam te, ako zelis uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, definitivno treba da ga posetiš.. Pratim te.. :)

      Delete
  4. I sama se mogu pohvaliti da sam posetila Beč,tako da se apsolutno mogu sloziti sa tobom da je prelep, pogotovo nocu kada ovako zasija. izvrstne fotografije, zaista su veoma profesionalne i originalne, a samim tim si uspela da nam preneses sve cari i lepotu ovog grada! Izvrstan post, drago mi je sto si uzivala u putovanju!

    Gotičarka

    ReplyDelete

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress